Skip to main content
Antwoord

Nog altijd e-mail problemen na installatie beveligingscamera

• January 7, 2025
  • 1 reactie
  • 16 keer bekeken

IK heb precies het zelfde probleem gehaad. En tot nu heb IK nóg meer problemen met mijn e-mail. IKR kan niet inloggen met mijn wachword en nu mijn IP is geblokeerd.  Is de internet goed beschermd? IKR ben geen specjalist van maar IKdenk dat de cameras moeten apparte hotspots hebben en goed beschermen met Firewal.  Anders iedere hacker kan dit gebruiken als babyfoon en naprawdę je kijken. 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt [origineel topic]

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@AnjaAnja en welkom bij de KPN Community! 

Allereerst, als het inloggen op je e-mail niet meer lukt dan raad ik je aan om een e-mail wachtwoord reset uit te voeren. Hopelijk lukt het daarna dan wel. Als het inloggen op je e-mail niet lukt dan lijdt dat niet tot het blokkeren van je IP adres. 
Waaruit maak je op dat je IP is geblokkeerd? 

Online zijn een aantal tips te vinden over het hackproof maken van je beveiligingscamera's. Hopelijk helpen die tips jou ook!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 11, 2025

Hi ​@AnjaAnja en welkom bij de KPN Community! 

Allereerst, als het inloggen op je e-mail niet meer lukt dan raad ik je aan om een e-mail wachtwoord reset uit te voeren. Hopelijk lukt het daarna dan wel. Als het inloggen op je e-mail niet lukt dan lijdt dat niet tot het blokkeren van je IP adres. 
Waaruit maak je op dat je IP is geblokkeerd? 

Online zijn een aantal tips te vinden over het hackproof maken van je beveiligingscamera's. Hopelijk helpen die tips jou ook!