Skip to main content

Beste mensen. Sinds een tijdje zijn we overgegaan naar KPN vanaf Ziggo. Nu had ik in de notities van Outlook bij het ziggo emailadres diverse herinneringen en inloggegevens opgeslagen. Nu is het Ziggo emailadres weg en tevens de notities. Ik zou die notities graag weer terug hebben als dat kan, maar heb geen idee hoe dat moet. Is er iemand die mij ermee kan helpen? Dan ben ik zeer geholpen.

Met vriendelijke groeten

Gert

Hoi @Gert1959 
Dan moet je toch echt bij Ziggo zijn.
De KPN kan niet bij de Ziggo notities e.d. komen.
Ik geef je overig weinig kans dat je ze terugkrijgt maar een beller kun je altijd doen. 0900 1884


Ik was er ook al een beetje bang voor. Ik was ook eigenlijk benieuwd of ik het oude ziggo emailadres weer terug zou kunnen zetten waar alles in staat.....


Meestal @Gert1959 is alles weg zodra het e-mailadres verwijderd is, dus ik geef je weinig hoop maar ik zou toch Ziggo even bellen als ik je was met bovenstaand telefoonnummer.
Nee heb je, ja kun je krijgen.
Maandagochtend vanaf 08:00 uur bellen, vandaag zal de afdeling er wel niet zijn.


U bedoelt Outlook op uw PC, dan zal u zelf dat account hebben weggedaan dat staat buiten Ziggo. Als u uw webmail omgeving bedoeld daar zou u ongeveer 6 maanden na uw overstap toegang toe moeten hebben en daarna verdwijnt dit.

Als u nog binnen die 6 maanden zit zou u uw account nog in Outlook kunnen terug zetten echter of daarmee notities terugkomen is niet te garanderen.

 Als u geen toegang meer heeft tot Ziggo Webmail heeft bellen weinig nut, weg is dan ook echt weg, dat zal hier bij KPN niet heel veel anders zijn.


Ja, ik ben er ook bang voor dat het volledig verdwenen is, ik heb nog wel een backup gemaakt een poosje terug, misschien kan ik daar nog wat van terugzetten…

In ieder geval bedankt voor zover..     👍