Skip to main content

k heb het volgende probleem Ik hem nu nog WLM dat werk goed is  verder  niets mis mee.

Maar ik wil overstappen naar windows mail  Nu heb ik het programma  WIN Mail er op gezet en aangemeld  Als ik een bericht stuur met win mail  naar mij zelf dan krijg ik geen foutmelding .Maar hij stuurt de Mail naar mijn oude WML en daar kan ik hem wel openen  Ik heb al gekeken bij instellen vaste client en wat geprobeerd met veranderen maar dit helpt niet Wat kan er mis zijn ??

e de waele

IK heb nu wel al een paar uur bezig geweest om een map  toe te voegen in windows mail volgens de normale methode wat dus niet gaat Het kruisje is nergens te zien   Heb heel het internet afgestruint en gelezen   Dan heb ik maar weer gekozen voor IMAP en mijn account aangepast voor imap   Ik heb daarna in mijn KPN webmail een supmap aangemaakt (deze zou ik dan in mijn mailprogramma moeten zien ) wat denkje nee dus heb ook nu weer van  alles geprobeerd zonder  resultaat   Mijn zaterdag is nu bijna om en heb niets  bereikt hoe leuk is dat Hebben ander personen daar dan geen problemen mee ?? of ik alleen ?? Ik vind het raar dat er niets bij mij werkt ??

Eric