Skip to main content
Vraag

Ondersteunt KPN mail (en Planet mail) ook Microsoft Exchange Active Sync?

• March 1, 2025
  • 4 reacties
  • 119 keer bekeken

Ik wil graag mijn Outlook agenda op mijn PC, laptop en mobiel kunnen zien en synchroniseren.

Maar dat lukt niet.

Bij de Microsoft ondersteuning zie ik dat je dan Microsoft Exchange ActiveSync als protocol moet gebruiken in plaats van IMAP.

Ik gebruik nu IMAP als protocol voor de toegang tot mijn mailboxen bij KPNmail en Planet.

Ik kan nergens vinden of Microsoft Exchange ActiveSync wordt ondersteunt.

Mijn vraag is dus of dat ondersteund wordt.

Of is er een andere manier om de agenda's met elkaar te koppelen

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • March 1, 2025

Beste ​@RemcoHelwerda kijk eens via onderstaande link naar mogelijke oplossingen:

https://community.kpn.com/kennisbank-e-mail-135

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@RemcoHelwerda, welkom op de KPN Community. KPN biedt enkele mogelijkheden via de eigen webmail om een Agenda te gebruiken.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 4, 2025

Tja, ik vind dat wel heel ingewikkeld. Het is duidelijk dat je dat met allerlei omwegen moet instellen op je PC en telefoon…

En dat terwijl het gebruik van ActiveSync een standaard optie is...

• March 4, 2025

Tja, ik vind dat wel heel ingewikkeld. Het is duidelijk dat je dat met allerlei omwegen moet instellen op je PC en telefoon…

En dat terwijl het gebruik van ActiveSync een standaard optie is...

Nee, dat is geen standaard optie. Dat is alleen bij Microsoft producten een optie. Maar KPN gebruikt waarschijnlijk geen mail servers van Microsoft.Â