Skip to main content
Antwoord

Ongewenste wijziging email adres

• November 22, 2025
  • 4 reacties
  • 72 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Waarom hebben jullie van mijn extra email adres, de naam gewijzigd zonder overleg met mij?

Het gaat over mijn email adres *****     welke jullie gewijzigd hebben in ******

Ik wil de door mij gekozen email naam behouden omdat deze ook naar verschillende instanties is gegaan als email adres.

Dus ik zou per omgaande dit weer naar de oorspronkelijke naam teruggezet willen hebben!

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Beste antwoord door JanD

Beste ​@Jappy verander als eerste je toegangscodes tot de mail, xs4all en/of KPN veranderen geen mailaccounts zonder overleg met de klant.

Als je nog een echte xs4all klant bent neem dan contact op met de helpdesk van xs4all.

Op dit forum kan men niets voor je betekenen omdat dit geen helpdesk van xs4all/kpn is.

4 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • Antwoord
  • November 22, 2025

Beste ​@Jappy verander als eerste je toegangscodes tot de mail, xs4all en/of KPN veranderen geen mailaccounts zonder overleg met de klant.

Als je nog een echte xs4all klant bent neem dan contact op met de helpdesk van xs4all.

Op dit forum kan men niets voor je betekenen omdat dit geen helpdesk van xs4all/kpn is.

Berrie_Kaas
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • November 22, 2025

Heb nog nooit gehoord of gelezen dat een provider zomaar mailadressen wijzigd, dat doet geen enkele provider. Hier moet iets anders gebeurt zijn ​@Jappy . Bel maandag 0800-0402 (KPN) of  020 398 76 66 (xs4all) , afhankelijk van wie jou provider is. 

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • November 22, 2025

@Jappy 

Verander direct alle wachtwoorden inclusief dat van het KPN ID en zorg ervoor dat alle wachtwoorden verschillend zijn.

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Jappy, welkom op de community. Jouw e-mailadres hoort inderdaad niet zomaar gewijzigd te worden zonder overleg. De anderen geven je al een aantal goede tips hiervoor. Heb je al telefonisch contact gehad en je wachtwoorden gewijzigd?