Skip to main content
Beantwoord

Onjuiste weergave van de beschikbare ruimte in KPN Cloud

• January 13, 2026
  • 11 reacties
  • 102 keer bekeken

Zoals gemeld in eerdere posts ervaar ik eveneens een onjuiste drivequota van mijn KPN Cloud-drive. Deze toont 9,84 GB terwijl met de werkelijke grootte van 379,5 MB is. Ook de drivequota van mijn overige e-mailadressen laten een hoeveelheid MB's zien, terwijl ik die clouds niet in gebuik heb.
Verzoeke de indexen te resetten.

Beste antwoord door rho2026

Kun je het nog eens checken ​@rho2026?

Het is nu goed Thomas. De 875 MB stemt nu overeen met de werkelijkheid. Bedankt.

11 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@rho2026, welkom op onze community! Soms kunnen deze dingen even achterlopen. Klopt het nog steeds niet? Ik kan hier eventueel een ticket voor aanmaken. Daarvoor heb ik wel wat gegevens van je nodig. Zou je je profiel daarvoor willen invullen?

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 16, 2026

Heb je de prullenbak wel geleegd? Die telt mee en leegt niet automatisch. 

• Auteur
  • January 16, 2026

Ik heb die geleegd. Opnieuw installeren hielp ook niet

• Auteur
  • January 16, 2026

De gegevens zijn ingevuld Thomas

• Auteur
  • January 16, 2026

Hoi ​@rho2026, welkom op onze community! Soms kunnen deze dingen even achterlopen. Klopt het nog steeds niet? Ik kan hier eventueel een ticket voor aanmaken. Daarvoor heb ik wel wat gegevens van je nodig. Zou je je profiel daarvoor willen invullen?

Ik heb de gegevens ingevuld Thomas

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

• Auteur
  • Antwoord
  • January 19, 2026

Het is nu goed Thomas. De 875 MB stemt nu overeen met de werkelijkheid. Bedankt.

• Nieuwkomer
  • January 29, 2026

De bestandsquota worden bij mijn cloud drive ook verkeerd weergegeven. Dit maakt het onmogelijk om nog de bestanden die ik met vrienden en kennissen wil uitwisselen, ook daadwerkelijk nog te uploaden. Verzoeke een quota reset uit te voeren.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

@TRGab Vul je profiel even in dan dien ik ook voor jou het verzoek in!

• Nieuwkomer
  • January 30, 2026

Dank voor de feedback Thomas, ik heb het profiel zojuist bijgewerkt. Kun je met deze gegevens uit de voeten?

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Ik heb t doorgegeven ​@TRGab!