Skip to main content

ik heb nog een onsbrabantnet.nl mail adres , dat was omgezet naar een KPN account.

dat heeft jaren goed gewerkt op de ipad. nu plotseling krijg ik een melding dat er geen wachtwoord is. ik heb het wachtwoord opnieuw ingevuld, zonder resultaat. Toen account verwijderd en opnieuw proberen in te voeren.

bij controle blijft de Ipad zeggen dat er geen wachtwoord is, terwijl het wel is ingevuld.

ditzelfde account blijft wel goed werken op mijn samsung telefoon en op de laptop.

wat gaat er mis op de Ipad en hoe kan ik dat oplossen?

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hallo @Joopvank 

 

Lukt het nog wel om in te loggen op webmail?

Kloppen de mailinstellingen nog wel die je gebruikt: https://www.kpn.com/service/internet/e-mail/instellen-laptop-pc.htm (bijna onderaan zie je een link naar toestelhulp voor tablets)

Als laatste zou je ook kunnen proberen of het veranderen van je e-mail wachtwoord helpt, als je e-mailadressen gekoppeld zijn in MijnKPN dan kan dat via deze link: email.kpn.com


Hoi @Joopvank, welkom bij ons op het forum. Als het op de andere apparaten wel werkt klinkt het inderdaad alsof er een instelling op de iPad niet goed staat. Heb je het inloggen op de Webmail al kunnen proberen wat GeSp voorstelde? Daarmee kan je uitsluiten of het het wachtwoord is. Als je daar wel kunt inloggen is het wachtwoord juist en kan je de instellingen op de pagina die hij noemt, helpt dat?Â