Skip to main content

Hallo, 

Ik heb een oude email, die ik al heel lang niet meer heb gebruikt. maar waarmee ik wel gelinkt ben met andere accounts, om deze te veranderen moet ik op mijn Onsmail om een mailtje te accepteren. Ik ben de wachtwoord van mijn onsmail account kwijt, dit was de reden waarom ik geswitched was naar de mail die ik nu gebruik. dit was nog voordat onsmail/onsbrabant-net bij kpn hoorde. Dus ik had met die onsmail account geen KPN account gelinkt.

 

Ik heb mijn email van onsmail weer nodig na al dit tijd en ik vroeg me af of iemand mij hierbij kan helpen?

Hallo @Harmaxxus ,

In jouw huidige account bij KPN kun je per account 10 e-mailadressen toevoegen. 
 

Voeg via Mijn KPN dat onsmailadres toe aan jouw huidige account! Daar heb je geen oud onsmail wachtwoord voor nodig.
 

Je kunt in jouw account e-mailadressen instellen die eindigen op:

@kpnmail.nl, @kpnplanet.nl, @planet.nl, @wxs.nl, @hetnet.nl, @freeler.nl, @snelnet.net, @on.nl, @onsbrabantnet.nl, @onsmail.nl, @onsnet.nu, @onsneteindhoven.nl, @onsnetnuenen.nl.

 

 

 


Dag @Harmaxxus. Van harte welkom hier. Ik zie dat @Noordzee je al een goede tip geeft. :slight_smile: Ter aanvulling: over het algemeen zijn de onsmail-accounts aliassen. Dat betekent dat je deze kunt inzien via https://email.kpn.com. Daar log je in met je KPN ID en dan zie je daar alle mailaccounts die je hebt. Als je daar één van aanklikt, kun je vervolgens de aliassen zien die daarbij horen. Een alias is niets anders dan een andere naam voor het mailaccount waar hij onder hangt. Ze delen dus ook hetzelfde wachtwoord. Als je het wachtwoord wilt wijzigen, dan moet je het wachtwoord van het bovenliggende mailaccount wijzigen. Dat doe je bovenaan de pagina. 


Hallo @Harmaxxus ,

In jouw huidige account bij KPN kun je per account 10 e-mailadressen toevoegen. 
 

Voeg via Mijn KPN dat onsmailadres toe aan jouw huidige account! Daar heb je geen oud onsmail wachtwoord voor nodig.
 

Je kunt in jouw account e-mailadressen instellen die eindigen op:

@kpnmail.nl, @kpnplanet.nl, @planet.nl, @wxs.nl, @hetnet.nl, @freeler.nl, @snelnet.net, @on.nl, @onsbrabantnet.nl, @onsmail.nl, @onsnet.nu, @onsneteindhoven.nl, @onsnetnuenen.nl.

 

 

 

@Harmaxxus 

Heb je het onsmail.nl-adres al als alias kunnen toevoegen aan jouw bestaande KPN account?  


Hallo @Harmaxxus. Gezien ik geen reactie meer van je heb ontvangen, ga ik ervan uit dat je inmiddels weer bij je mail kunt. Als je nog wel ergens hulp bij nodig hebt, laat het dan gerust weten.


Hallo @Harmaxxus ,

In jouw huidige account bij KPN kun je per account 10 e-mailadressen toevoegen. 
 

Voeg via Mijn KPN dat onsmailadres toe aan jouw huidige account! Daar heb je geen oud onsmail wachtwoord voor nodig.
 

Je kunt in jouw account e-mailadressen instellen die eindigen op:

@kpnmail.nl, @kpnplanet.nl, @planet.nl, @wxs.nl, @hetnet.nl, @freeler.nl, @snelnet.net, @on.nl, @onsbrabantnet.nl, @onsmail.nl, @onsnet.nu, @onsneteindhoven.nl, @onsnetnuenen.nl.

 

 

 

@Harmaxxus

Heb je het onsmail.nl-adres al als alias kunnen toevoegen aan jouw bestaande KPN account?  

Hoi @Noordzee,

Super bedankt voor je reactie, sorry voor deze 3 jaar late reactie, maar het lukt me niet om andere mails toe te voegen op mijn kpn account, ik zie niet veel want ik moet een product koppen om op veel paginas te komen. 


@Harmaxxus 

Werkt dat oude emailadres nog wel ? Is dat mailadres nog actief ? Want dan kun je dat emailadres laten overzetten naar één van jouw huidige KPN emailaccounts.

Koppelen van jouw product: dan moet je natuurlijk nog wel de gegevens van dat emailabonnement weten. Koppelen: Mijn KPN > Producten > Product toevoegen > ………………….

Emailadres toevoegen:  Mijn KPN > Producten > jouw adres > informatie & instellingen > …………………..


Reageer