Skip to main content

Sinds gisteren lukt het ons niet meer om mail te versturen met ons email adres dat eindigt op onsnet.nu. In de diverse vragen van onder andere hetnet.nl mailadressen en de werkwijze op internet zie ik de volgende lijst met emailadressen die met de instellingen zou moeten werken:

@kpnmail.nl, @kpnplanet.nl, @planet.nl, @wxs.nl, @hetnet.nl, @freeler.nl, @snelnet.net, @on.nl, @onsbrabantnet.nl, @onsmail.nl, @onsnet.nu, @onsneteindhoven.nl, @onsnetnuenen.nl, @xs4all.nl, @telfort.nl, @tip.nl, @tiscali.nl en @tiscalimail.nl.

Als ik de instellingen invoer in outlook 365 dan krijg ik iedere keer een foutmelding. Ik gebruik de instellingen zoals hier aangegeven worden, waarbij ik voor de uitgaande poort ook een poging met 25 heb gedaan, maar dan krijg ik dezelfde foutmelding.

Hallo @Wampie50 

 

Gebruik je soms AVG of Avast anti-virus, daar zijn de laatste tijd veel meldingen van dat uitgaande mail niet meer werkt en tijdens instellen wordt dat ook getest.

Je kan dan in AVG de scan voor uitgaande mail zo uitzetten:

Om ongestoord te mailen kun je in AVG Internet Security het volgende doen:

Ga naar menu, instellingen, basisbescherming, e-mail schild en uitgaande e-mail (SMTP) scannen uitzetten.  

 

Zie ook deze post:

 


Hoi @Wampie50 en welkom hier!

Heb je iets gehad aan de tip van @GeSp? Dat was ook mijn eerste idee, om het in die hoek te zoeken! Heb je het topic doorgenomen waar @GeSp in zijn bericht naar door linkt?


Dankjewel! Hier had ik nog niet aan gedacht.

Ik heb AVG verwijderd (ik heb ook KPN Veilig) en nu wordt de mail gelukkig weer opgehaald.

 


Dankjewel! Hier had ik nog niet aan gedacht.

Ik heb AVG verwijderd (ik heb ook KPN Veilig) en nu wordt de mail gelukkig weer opgehaald.

 

Goed om te lezen @Wampie50 en ook bedankt voor de terugkoppeling!Â