Skip to main content

Het klinkt raar maar het is een feit:

in mijn inbox in webmail op de desktop computer komen niet alle berichten toe die naar mij verzonden zijn. Als ik de inbox bekijk via de mobiele site staan ze er wel allemaal in. Het is moeilijk te omschrijven maar ik probeer het:

Open ik webmail met Safari op de iPhone dan staan er meer berichten in de inbox dan wanneer ik diezelfde pagina open met Safari op de iMac.

Ik heb dit pas ontdekt en er blijken nu MEER DAN 1.000 berichten in m’n inbox te staan die ik nooit ontvangen (gezien) heb via mijn iMac. (ik lees mijn berichten namelijk nooit op m’n iPhone, dus ik had ze nooit gezien)

En nee, ik heb het niet over een app maar wel degelijk over webmail, dus via Safari.

Dit is uiterst vervelend omdat daar nu berichten tussen staan die zeer belangrijk waren maar ik nooit gezien heb.

Ik heb dit al gemeld aan KPN via de chat maar heb nog niks vernomen van hen.

     

Ok, heb het zelf gevonden.

Op de mobiele versie van webmail worden de ‘Algemene berichten’ en de Nieuwsbrieven in hetzelfde tabblad getoond en daardoor zijn het er uiteraard meer. Op de desktop-versie staan de berichten die als ‘Nieuwsbrieven’ bestempeld worden op een apart tabblad. Ik had dit nooit opgemerkt waardoor ik ze nooit te zien kreeg.

Opgelost dus!

   

Mooi dat je het zelf hebt gevonden @Yzwynytje , maar heb je je nooit afgevraagd wat die nummers achter Postvak IN, Algemeen en Nieuwsbrieven betekenen? Dat zijn de ongelezen berichten!

 

 


Hoi @Yzwynytje. Wat goed dat je het antwoord op jouw vraag inmiddels al zelf hebt gevonden. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan weet je ons te vinden. 


Nog een aanvulling voor @Yzwynytje 

Ook op de desktop-versie kan je de tabbladen (categorieën) uitschakelen, dan wordt  Postvak IN ook daar één grote bak. Door "rechts klikken" op de bovenbalk krijg je een pop-up waarin je categorieën kan configureren en/of uitschakelen.


@RBxx 

Bedankt, heb ik nu gedaan en dit is makkelijker voor mij.

   

Graag gedaan @Yzwynytje , fijn dat ik kon helpen.


Reageer