Skip to main content
Beantwoord

Onterechte factuur

• October 19, 2020
  • 1 reactie
  • 25 keer bekeken

Douwe1967
Nieuwkomer

Ik heb van KPN een factuur ontvangen voor een e-mail only abonnement twv € 7,50. Ik krijg ook een korting van € 7,50 waardoor het bedrag op 0 uitkomt. Maar waarom krijg ik überhaupt een factuur, ik ben helemaal geen klant bij KPN?

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Welkom op het forum @Douwe1967. Als je overstapt naar een andere provider ben je normaal gesproken de KPN e-mailadressen kwijt. Die worden ook opgeheven. Als je nu een factuur krijgt van een e-mail only abonnement dan blijven de KPN e-mailadressen dus bestaan. Normaal gesproken kost een e-mail only abonnement €7,50.
Wil je het e-mail only abonnement niet? Dan kan ik het voor je opheffen. Zou je dan wel jouw profiel willen invullen?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 26, 2020

Welkom op het forum @Douwe1967. Als je overstapt naar een andere provider ben je normaal gesproken de KPN e-mailadressen kwijt. Die worden ook opgeheven. Als je nu een factuur krijgt van een e-mail only abonnement dan blijven de KPN e-mailadressen dus bestaan. Normaal gesproken kost een e-mail only abonnement €7,50.
Wil je het e-mail only abonnement niet? Dan kan ik het voor je opheffen. Zou je dan wel jouw profiel willen invullen?