Skip to main content

Een relatie van ons stuurt e-mails, die wij niet ontvangen. Ik kan hen wel een mailtjeĀ sturen, mar dat kunnen ze ook niet beantwoorden.

Ontvang je van andere mensen wel mail of komt er helemaal niets binnen?Ā 


HalloĀ @JorannthoĀ , krijgt de relatie een foutmelding als ze mail naar je toesturen? Zo ja, welke melding?


Nee, de afzender heeft geen bericht gehad dat het adres fout was.


Hallo @JorannthoĀ 

Ā 

Gebruik je wel het juiste e-mailadres als afzender, misschien staat er een tikfout in?
En staat dat ook correct ingevuld als afzender in je mailprogramma?

Kan je wel inloggen op webmail met datzelfde e-mailadres?


@JorannthoĀ 

Staat die email niet in de spammap ? Wordt die email niet tegengehouden door jouw anti virus programma ? Stuur eens een email naar jouwzelf. Komt die wel goed over/terug ?


Hey @Joranntho! Heb je de laatste vragen in het topic nog gezien?Ā 


ƍk heb geen oplossing gezien, helaasĀ 


@Joranntho

Laat diegene eens een test uitvoeren bij mail-tester.com. Ik vermoed dat er wat gebreken in de instellingen bij diegene zijn, waardoor KPN de mail weigert.

Heeft diegene een eigen domein?


Wij staan op een mailingslijst. De andere leden, waarvan ook meerderen KPN hebben als provider, hebben de mail wel ontvangen.Ā 


Dan staat jullie adres er verkeerd op, of je hebt een regel ingesteld dat deze verwijderd wordt. Kijk eens of deze mails wel de webmail bereiken voordat je ze op je aigen apparaat binnenhaalt.


@JorannthoĀ 

Staat die email niet in de spammap ? Misschien moet een extra account aanmaken dat met IMAP werkt want dan kun je makkelijker kijken wat er in de spammap staat.


Het adres was niet verkeerd en op de webmail stond het ook niet.


Het adres was niet verkeerd en op de webmail stond het ook niet.

Misschien heeft de verzender een limiet aan mails?


Hi @Joranntho! Ik ben het met @AriĆ«nCĀ eens dat in de eerste instantie het gezocht moet worden bij de verzender. Laat die anders ook een individuele mail sturen via het e-mailadres.Ā 

Als je wel andere e-mails binnenkrijgt is de kans dat het aan de ontvangende partij ligt vrijwel nul.Ā