Skip to main content

Beste,

 

Mijn wxs adres is plotseling gestopt met ontvangen en versturen, ik kan niet inloggen in KPN of Planet webmail want dan word ik niet herkend, ook bij mijn KPN is het email adres onbekend plotseling ?

Hoi @Brennyboy, welkom hier. 

Niets meer doet het dus. Heb je de instellingen al nagelopen? Werkt het met de juiste instellingen? 

En je kan ook niet meer bij de webmail? Inloggen met volledig adres en wachtwoord. Lukt het niet, welke foutmelding krijg je exact?


Beste Bart, bedankt voor jouw reactie.

Inmiddels werkt het weer, koste wel de halve zaterdag ochtend . 

Het grooste probleem is KPN, je komt gewoon niet in contact met die gasten, alles gaat via de voorgebakken vragen en wanneer ik inlog met mijn klantennummer krijg je de opmerking dat ik niet op mijn thuislocatie ben, dat klopt want ik ben in Polen.

Ze sturen dan wel een code om je wachtwoord te wijzigen maar die komt naar het adres wat dus niet binnenkomt. en heb je dus niks aan.

Via het 06 nummer wat ik hier vond heb ik na veel 1, 2 of 3 kiezen eindelijk een mens aan de lijn gekregen die er weinig van snapte en het moest gaan vragen, hij vroeg nog of ik muziek wilde tijdens het wachten, ja doe maar, enfin na twintig minuten muziek geluisterd te hebben ging het over in tuut tuut en de melding dat dit nummer niet beschikbaar is. pff

om een lang verhaal kort te maken, ik heb met mijn zaken mail een nieuwe account gemaakt en zo de code binnen gekregen om wachtwoord te wijzigen en dat gedaan. ik denk dat er een hack opzat want de box zat vol met rare mails die ik niet gemaakt heb. 

probleem opgelost dus.


Wat een gedoe allemaal zeg. Ik begrijp dat je baalde dat het zoveel tijd en moeite heeft gekost. Belangrijkste is dat het weer opgelost is. Fijn. 

Mocht je nog weer vragen krijgen, laat het dan vooral weten.