Skip to main content
Sinds een paar dagen ontvang ik geen mail meer op mijn planet mail. Ik kan nog wel mails versturen met deze mail. Ik heb mijn postvak in al opgeruimd en mijn prullenbak geleegd. Ook heb ik via de webmail de spammail verwijderd en geeft die aan dat ik nog genoeg ruimte heb voor mails. Maar alsnog krijg ik geen mails binnen.
Hoi Anouk. Welkom op het forum!

Dat is merkwaardig! En bovenal vervelend. Je schrijft dat je ook in de webmail hebt gekeken en daar komt ook geen nieuwe mail binnen? Begrijp ik dat goed?

Wat gebeurt er als je een mail naar jezelf probeert te sturen? Komt die dan wel in postvak binnen?
Dat klopt daar kwam ook geen mail binnen. Ik had idd ook een mail naar mezelf gestuurd deze kwam ook niet aan en nog steeds niet. Ik krijg sinds vandaag wel weer mail binnen, maar niet de mails van de afgelopen dagen.
Dat is erg merkwaardig! Alles werkt momenteel dus weer goed? Ik tast volledig in het duister wat er mis is gegaan. Wat gebeurt er als je nu een mailtje naar jezelf stuurt?

Kun je tevens je profiel aanvullen (en het e-mail adres waar het om gaat in het opmerkingen veld zetten) en mij een seintje geven? 🙂
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. mocht je toch nog vragen hebben, weet je mij te vinden!

Ik heb hetzelfde probleem. Ook geen mail ontvangen sinds dinsdag. Kan wel versturen. In webmail kpn ook niet. 
 


Hoi @Ontvang geen mail . Heb jij ook via de webmail een mailtje naar jezelf gestuurd?


Sinds gisteren kan mijn mail app Gmail niet meer bij xxxxx.hetnet.nl. ook via KPN webmail kom ik er niet meer kn.

Zit dringend op post te wachten!


Hoi @Ontvang geen mail . Heb jij ook via de webmail een mailtje naar jezelf gestuurd?

Kom er ook niet in via Webmail.


Bij mij is probleem opgelost. Had een mailtje gekregen van KPN dat ivm security mijn eMail id was geblokkeerd. Nieuw pw gemaakt en het werkt  weer.


@Ruud de la Chambre Eind goed, al goed. Dank voor de update!