Skip to main content
Krijg sinds vandaag geen e-mail meer binnen.

Op mijn telefoon niet en ook niet via eenmalig.

prullenbak enz zijn geleegd.
Hoi @Ireneaar. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je geen e-mail meer ontvangt. Helaas hebben we op dit moment een storing. Krijg je een foutmelding te zien dat de server niet reageert, dat er niet geauthenticeerd of gesynchroniseerd kan worden en/of dat hun gebruikersnaam/wachtwoord niet klopt? In dit topic vindt je meer informatie. Je kan het beste een reactie achterlaten in dat topic als je nog vragen heb over deze storing. Als je een andere foutmelding te zien krijgt, dan hoor ik graag welke.
Vreemd ik krijg helemaal geen meldingen.

Aks ik ververs krijg ik gewoon melding zojuist ververst.
Zou je willen proberen om een e-mail naar jezelf te versturen om te testen of het werkt?
Gedaan.Staat in de map verstuurd maar geen mail binnen gehad.
Heb nu ook geen service meer.

krijg melding IPhone is niet geactiveerd.

Heb deze telefoon al een hele tijd.
Dat is vreemd. Kan je wel gebruik maken van andere apps? Zou je het toestel opnieuw willen opstarten? Als dat het probleem ook niet verhelpt, dan zou ik je willen vragen om een screenshot te maken en te delen in dit topic.
Heb zojuist opnieuw opgestart.

Hij geeft iPhone niet geactiveerd .

mijn apps doen het wel .

screenshot waarvan?
Mijn WIFI werkt wel als ik die uitzet geen verbinding meer.

ligt dus blijkbaar aan 4g
Heb van de week wel met jullie gechat over een bestelde simkaart die ik niet had besteld.
Beste klant, wij hebben uw aanvraag van een nieuwe simkaart met bestelnummer ****** goed ontvangen. Groet, KPN



Dit is de sms die ik kreeg



*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Zojuist ook een sms van jullie met een activatie code.
Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode, huisnummer, klantnummer en 06-nummer? Het 06-nummer kan je kwijt in het "Persoonlijke opmerkingen" veld. Ik denk dat er meer aan de hand is en zoek het graag voor je uit. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?
Zojuist profiel aangepast.
Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. We hebben de afgelopen dagen via privéberichten contact gehad. Er zijn 2 nieuwe simkaarten verstuurd en daarmee is het probleem verholpen.

Reageer