Skip to main content

Goedemorgen,

Diverse contacten van mij krijgen bericht met rood stoplicht dat mail niet door komt naar mijn mail adres (...). Wat is de reden hier van? de berichten zijn niet te groot wel met bijlage(n) en mijn mailbox is zo goed als leeg! heb 15Gb met +/- 20MB in mailbox dus dat kan het probleem ook niet zijn. Ervaar dit als HEEL vervelend en heb nu even ander mail adres opgegeven waarop het wel werkt ( Niet van KPN!) vanmorgen verzender ook weer bericht gekregen dat mail niet aankomt direct na versturen (terwijl ik mail wel heb gekregen)   

Staat mail account opeens op een zwarte lijst of zo ? ( geen reden toe dus snap niet wat er aan de hand is) kunt u mij zo snel mogelijk laten weten wat er aan de hand is en e.e.a. oplossen? 

Ik ben ook telefonisch bereikbaar (...)

bij voorbaat hartelijk dank

m vr gr bart vellinga 

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Dag @Bartvell. Van harte welkom hier. Ik lees dat je problemen ondervindt met het ontvangen van mail. Dat is lastig. Als ik het goed begrijp, krijgt de verzender een rood stoplicht te zien bij het versturen van e-mails naar jouw @planet.nl e-mailadres. Wat is de exacte foutmelding die zij krijgen? En worden de mails uiteindelijk wel bij je afgeleverd? Je e-mailadres staat niet op de blacklist. Daar hoeven we het dus niet in te zoeken. Welke e-mailinstellingen gebruik je? Controleer ook eens het spamfilter in het e-mailprogramma dat je gebruikt of in je Webmail. 

Zou je verder je profiel aan kunnen vullen met je postcode/huisnummer, klantnummer en de naam van de contracthouder? Laat het me weten als dit is gebeurd.


Beste Natasja,

hartelijk dank voor de reactie. Mijn Profiel aanvullen gaat niet daar onder profiel de volgende opties zijn te vinden en nergens in deze opties kun je de gewenste gegevens invullen, uiteraard zijn die er wel echter onder de privacy instellingen : gezien de privacy laat ik mijn klanten nummer niet achter in deze rubriek. 

Die moet te vinden zijn ( de rekeningen komen immers ook aan bij mij)   

Naam wijzigen E-mail wijzigen Mobiel telefoonnummer wijzigen Wachtwoord wijzigen Privacyinstellingen

M.b.t. die rode stoplichten.. Tsja die heb ik niet, zal eerst volgende keer vragen of de verzender het me naar een ander e-mail adres kan door sturen zodat ik me nog eens kan melden. 

Wanneer ik naar overzichten ga dan staan daar wel alle gegevens in de rekening klant nummer etc.

Ik meld me zodra ik per e-mail weer problemen ondervindt met de stoplichten ( d.w.z. de verzender) 

hartelijk dank zo ver

met vriendelijke groet

Bart   
 


Hallo Bart. Het is me niet helemaal duidelijk wat je bedoelt. De gegevens die je invult in je KPN Forum profiel zijn uiteraard alleen zichtbaar voor jou en de Moderators. Ik lees dat je nog niet weer opnieuw signalen hebt gekregen dat er problemen waren met het verzenden. Als je die wel weer krijgt, is het wel van belang dat je de vragen uit mijn voorgaande bericht nog eventjes beantwoordt. :slight_smile: 


Dag @Bartvell. Ik zie dat ik geen reactie meer van je heb gekregen. Ik ben wel benieuwd hoe het nu is. Heb je nog signalen gehad dat e-mails aan jou gericht niet verstuurd kunnen worden? Als je nog ergens hulp bij nodig hebt, dan lees ik het graag.


Hallo Natasja,

Hartelijk dank voor de vraag. Dus ver geen problemen meer. Dus denk opgelost. 

hartelijk dank voor de hulp 

 

met vriendelijke groet

Bart 


Hoi Bart, mooi dat naar jou verzonden e-mails weer gewoon doorkomen. Graag gedaan. En mocht je toch nog ergens hulp bij nodig hebben, dan weet je mij te vinden. 


Reageer