Skip to main content

Toen ik onlangs wilde inloggen in mijn airmiles account, heb ik een wachtwoord reset moeten aanvragen omdat mijn account niet meer aan policy voldeed.

 

Ok. Geen probleem! Echter, na 10x contact te hebben gehad met klantenservice, is het nog steeds niet gelukt. Men stuurt mij een mail met een link voor wachtwoordreset, maar tot op heden, alle pogingen ten spijt, geen mail ontvangen.

 

In mijn mailinstellingen heb ik al gekeken of er een regel staat of dat een afzender wordt geblokeerd. Niet dus. Het gaat om het afzender adres: airmiles@mailing.airmiles.nl

 

Heeft iemand ook een dergelijk probleem? En weet iemand de oplossing hiervoor? Of moet KPN eens meekijken of dit adres word tegengehouden. Alle hulp/tips zijn welkom.

 

Overigens, ik heb het hier niet over een mailprogramma zoals outlook, maar ik maak gewoon gebruik van de webmail.

 

vriendelijk bedankt alvast.

 

Dan

@dagev000 Welkom op het KPN Forum en goed dat je dan even aan de bel trekt want dat is vreemd natuurlijk. Ik heb niet direct signalen binnengekregen dat dit breed speelt maar ik loop dit graag samen even met je na. Heb je los van de regels die je ingesteld hebt ook de map met ongewenste mail nagelopen? Wellicht is dit mailtje ten onrechte aangemerkt als spam?


Hallo Remco

Dank voor je reactie. Ik ben idd alles nagelopen. Alle instellingen staan goed. Heb zelfs getest met het afzender adres toe te voegen aan trusted verzender. Ook in de spam mail geen berichten ontvangen. Overigens staat op de site van airmiles een onderwerp hierover, wat te doen als je geen mail ontvangt. Dus ja, ik weet niet wat ik nog meer kan  doen. De dame van airmiles gaf in elk geval aan dat zij geen foutmelding kreeg.

 

Ik hoop dat je mij hierbij kunt helpen. 

 

Groeten en dank

Dan


Hallo Dan. Als de mail echt nergens staat dan is het lastig om te achterhalen wat er precies misgaat. Als een mail door ons zou worden afgewezen, en dat komt bij een dergelijke grote organisatie niet vaak voor, dan zou de verzendende partij een “bounch mail” moeten ontvangen met daarin een code waaruit duidelijke wordt waarom de mail niet kan worden afgeleverd. Ik zou persoonlijk dan even contact zoeken en weer vragen of ze echt het juiste mailadres van je hebben staan in het systeem. Wellicht is er ook een alternatieve manier van resetten beschikbaar, bijvoorbeeld via post of sms? 


Hallo Remco

Zojuist contact gehad met Airmiles en mijn mailadres laten veranderen. De mail lijkt op dat adres binnen te komen. Het oorspronkelijke adres was d*************@***.nl, vreemd dat die niet werkt.

 

Dank voor meedenken, het is opgelost. 

Grtn

Dan

 


Hoi Dan! Fijn dat het is opgelost en ik moet je eerlijk bekennen dat ik deze ook na navraag even niet kon plaatsen. Goed dat je dan een alternatief hebt weten te vinden. Ik wens je een fijne dag en post gerust nog eens een topic op het forum als we iets voor je kunnen doen!