Skip to main content

Ik krijg geen wachtwoordherstel mail binnen van marktplaats. Zij zeggen dat ik hun alsveilige afzender toevoegen bij hetnet maar ik heb geen idee hoe

Ik krijg niets binnen, niet bij geinfecteerde mail of spam


Heb je het over de webmail van KPN?

https://webmail.kpnmail.nl/mail/logon.asp


Ik weet niet meer wat ik moet doen, ik ben een leek als er iets fout gaat


Ja webmail


Daarom is het fijn als je reactie op de vraag geeft. 😉

Anderen krijgen die wel, dus dan moet de kans zeer en zeer aannemelijk zijn dat je het foute mailadres in hebt gevoerd bij Marktplaats.

Uit veiligheidsoverwegingen geven ze niet aan of het ingevulde adres wel of niet bestaat, bij het resetten van je wachtwoord. 


Bij zowel mijn man als bij mij en dan 30 keer opnieuw, dat geloof ik niet

 


Ik woon in Duitsland dus dacht misschien ligt het daaraan ( beveiliging) Ben vervolgens in Nederland via de WiFi van mijn vriendin gaan proberen, hetzelfde NIETS

Heb het op een vaste computer geprobeerd ook niets


Bovendien staat mijn e-mail en wachtwoord opgeslagen bij Google 


Kijk eens of Marktplaats in de Webmail (klik voor deze pagina op het tandwieltje) geblokkeerd staat.
Misschien kan je bij Filter Regels wat vinden.

Maar als Marktplaats daar niet tussen staat, dan ligt de oorzaak echt 100% zeker bij hun of bij je account-gegevens.
 

Het is waarschijnlijk niet wat je wilt horen, maar ik denk:

  • Dat je je mailadres verkeerd invult
  • Je account geblokkeerd is
  • Of je account is gehackt, en heeft een ander mailadres.
     

Heb ik nogmaals gekeken maar daar staat marktplaats niet bij


Het is waarschijnlijk niet wat je wilt horen, maar ik denk:

  • Dat je je mailadres verkeerd invult
  • Je account geblokkeerd is
  • Of je account is gehackt, en heeft een ander mailadres.

Iets anders kan ik mij niet indenken gezien anderen bij KPN wel mails van Marktplaats krijgen.