Skip to main content

Sinds enige weken ontvang ik niet de tekstuele inhoud van de mails die mijn echtgenoot (hij heeft ook een kpn emailadres ) aan mij doorstuurt. Voor zover ik kan constateren ontvang ik tot dusver wel een eventuele bijlage van de betreffende mail. Duidt dit ook op een of andere storing of gemiste update van de KPN? Ik hoop dat de KPN mij hier verder mee kan helpen. Graag uw reactie en bij voorbaat dank.

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Hoi @MKvdW, welkom op het forum. Aan lege mailtjes lijk je niet zoveel te hebben natuurlijk. Staat er wel iets in op het moment dat jouw echtgenoot het verstuurt? En waar lees je jouw mail, is dat in een mailprogramma, of in Webmail? Merk je dit overal of op een van die plekken? Kan je ons er meer over vertellen?


Goedemorgen Jasper, we gebruiken alleen het Outlook 2016 programma op één apparaat en dat is de laptop. Ik heb dinsdag ook nog telefonisch contact gehad met de helpdesk van de KPN en men kon geen ‘storingen of i.d.’ zien van hun kant. We hebben samen gecheckt of de webmail de mailtjes goed liet doorkomen en dat was wel het geval. Verder is er in feite niets mee gedaan of veranderd. Nu lijkt het inhoudelijke emailverkeer spontaan weer even goed te gaan maar er blijven vreemde dingen gebeuren.

Zoals gisteren nog even het volgende, ik had er maar even een screenshot van gemaakt. Ik probeer het hier bij te voegen. PS. is dat niet mogelijk via dit kanaal?? (afbeelding invoegen?) Dan nu zo maar even de melding; bij het openen van de mailbox kwam het volgende bij ‘voortgang van verzenden en ontvangen in Outlook’: Code 0x8404010E, ‘er zijn onvoldoende systeembronnen beschikbaar voor deze bewerking'. 

 


Als de webmail wel de e-mails toont, gaat er iets mis in Outlook. Mijn advies is dan om dit eens na te vragen bij de uitgever van Outlook: Microsoft. Mocht het probleem weer terugkeren. 


Oké bedankt voor het advies!