Skip to main content
Antwoord

Ontvang ongevraagd e-mail van KPN

• June 5, 2023
  • 2 reacties
  • 67 keer bekeken

Marrit de Vries
Nieuwkomer

ik wil geen mail van jullie ontvangen in mijn mailbox. per direct verwijderen uit jullie bestand

Beste antwoord door GerritS76

ik wil geen mail van jullie ontvangen in mijn mailbox. per direct verwijderen uit jullie bestand

Als je geen e-mails, sms’jes en- / of telefoontjes wilt ontvangen van KPN, dan kan je hiervoor inloggen in je Mijn KPN omgeving. Eenmaal ingelogd kan je rechts boven onder Profiel en vervolgens onder Beheer je privacy-instellingen, aangeven of en hoe je geïnformeerd wilt worden en waarover.

emailaccount@diejeingesteld.hebt → Als in … het e-mail adres dat gekoppeld is aan je
Mijn KPN account.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

wjb
Superuser
  • June 5, 2023

Wat voor een mail ontvang je dan en wat is de afzender van die mail?

Plaats anders eens een screenshot.

• Antwoord
  • June 5, 2023

Als je geen e-mails, sms’jes en- / of telefoontjes wilt ontvangen van KPN, dan kan je hiervoor inloggen in je Mijn KPN omgeving. Eenmaal ingelogd kan je rechts boven onder Profiel en vervolgens onder Beheer je privacy-instellingen, aangeven of en hoe je geïnformeerd wilt worden en waarover.

emailaccount@diejeingesteld.hebt → Als in … het e-mail adres dat gekoppeld is aan je
Mijn KPN account.

Â