Skip to main content

ik heb hetzelfde probleem. Essent kan mij geen mails sturen op mijn kpn mailadres en wel op op mijn gmailadres. Wel op mijn gmail adres. Van mijn tandarts kon altijd het altijd en nu plotsklaps niet meer. Ik ontvang het bericht dat zij stuurden dus niet

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Hoi @hennytiben, weet je of de verzenders een bericht terugkrijgen als zij jou een bericht proberen te sturen met een foutcode? Merk je dit vooral bij berichten van deze 2 verzenders, of ook van andere adressen? Ik ben ook benieuwd of het zelf versturen van mail wel lukt.

Het kan zijn dat de spamfilter iets oppikt in die mailtjes en dat ze daardoor niet op het KPN e-mailadres worden afgeleverd. Kan je de vragen beantwoorden en daarnaast je forumprofiel volledig invullen, met aanvullend bij "Persoonlijke informatie” jouw KPN e-mailadres én de e-mailadressen van Essent en de tandarts?


@hennytiben 

Komen de emails wel binnen in de KPN webmail ? Staan daar de emails wel ?


We hebben geen reactie meer van je gezien @hennytiben. Is het inmiddels via een andere weg gelukt? Als dat nog niet zo is horen we het graag van je :slight_smile:


Hoi @hennytiben, weet je of de verzenders een bericht terugkrijgen als zij jou een bericht proberen te sturen met een foutcode? Merk je dit vooral bij berichten van deze 2 verzenders, of ook van andere adressen? Ik ben ook benieuwd of het zelf versturen van mail wel lukt.

Het kan zijn dat de spamfilter iets oppikt in die mailtjes en dat ze daardoor niet op het KPN e-mailadres worden afgeleverd. Kan je de vragen beantwoorden en daarnaast je forumprofiel volledig invullen, met aanvullend bij "Persoonlijke informatie” jouw KPN e-mailadres én de e-mailadressen van Essent en de tandarts?

Essent zegt de mail terug te krijgen maar tandarts krijgt niks terug. En ik weet nu natuurlijk niet wie er nog meer mails sturen die nooit aankomen. 


Nee Jasper, ik heb verschillende pogingen gedaan, maar de mails van de 2 die ik noemde komen niet op mijn planet adres terecht en wie weet hoeveel nog meer. Essent heeft me dat met een papieren brief laten weten en van de tandarts hoorde ik het persoonlijk.


Hallo @hennytiben , kun je de vraag van @Willy22 ook nog beantwoorden, als je via de webmail werkt, komen de mails daar dan wel op binnen?

Als je jezelf van het GMail-account een mail stuurt naar het KPN-account waar je tandarts en Essent je mail ook naar toe sturen, komt het dan ook niet aan?

 


@hennytiben 

Misschien kunnen de mensen van KPN Abuse ( abuse@kpn.com ) achterhalen wat er aan de hand is ? Misschien is jouw emailadres (om de één of andere reden) op “de zwarte lijst” gezet van de KPN of door de provider van die afzenders ?


Kan je de bewuste e-mailadressen nog invullen op je forumprofiel bij "Persoonlijke opmerkingen”, @hennytiben? Als je die daar nog invult zoals ik vroeg en een seintje geeft als je dat hebt gedaan kunnen we er naar kijken. Het is zoals Willy zegt ook mogelijk om zelf te mailen naar Abuse, dat is ook de afdeling waar ik voor zulke situaties mee spreek :slight_smile:


Hallo @hennytiben , kun je de vraag van @Willy22 ook nog beantwoorden, als je via de webmail werkt, komen de mails daar dan wel op binnen?

Als je jezelf van het GMail-account een mail stuurt naar het KPN-account waar je tandarts en Essent je mail ook naar toe sturen, komt het dan ook niet aan?

 

Als ik de mails, die niet meer op het kpnmail adres binnen komen maar wel op mijn gmail adres, die kan ik dan wel vanaf mijn gmail adres doorsturen naar mijn kpn adres.  Mijn kpn adres is: *** en mijn gmail:  is ***. Verder weet ik niet hoe ik het anders moet uitleggen. Ik ben niet zo`n grote kenner van computers en wat daar bij hoort.

 

Admin: e-mailadressen verborgen i.v.m. privacy


Dat zijn jouw adressen inderdaad, ik heb ze even naar je profiel verplaatst i.v.m. privacy. Het is niet aan te raden om je gegevens openbaar op internet te delen, op je profiel is het afgeschermd. Zou je daar (op je profiel, niet in een reactie hieronder) de e-mailadressen die jou niet kunnen bereiken ook nog aan toe kunnen voegen, je noemde Essent en de tandarts in je eerste bericht. Als je hun e-mailadressen toevoegt kan daarnaar gekeken worden. Daarna kan je hieronder wel een seintje geven dat je dat hebt gedaan.


Beste mensen, ik geef het op. Hoe verder ik kom des te ingewikkelder het voor mij wordt.

Instanties die mij niet kunnen mailen moeten dan maar een papieren brief sturen.

Dank voor het proberen het mij duidelijker te maken.


Ik wil het graag voor je oplossen, je hoeft alleen maar te klikken op het groene woord profiel en in het onderste vakje de e-mailadressen van de instanties die jou mailen in te vullen. Daarna ga ik er mee bezig.