Skip to main content

Beste medewerker van het Abuseteam van KPN.

Sinds gisteren ontvang ik geen mailberichten meer van de organisatie Libra waar ik onder behandeling sta voor een tinnitusbehandeling .

De onderstaande melding wordt hierbij getoond bij het mailadres van de verzenders en dat zijn Evie van Heur <*****> en Maud van Renswouw <******>

Ik heb de mails wel ontvangen in mijn gmail-account *******@gmail.com maar als ik deze wil doorsturen naar mijn kpnmail-account krijg ik dezelfde onderstaande melding: 

Foutpictogram

Bericht geblokkeerd

Je bericht aan ******@kpnmail.nl is geblokkeerd. Bekijk de onderstaande technische details voor meer informatie.
De reactie van de externe server was:

550 5.7.1 5.0.0 Mail rejected.

 

Aangezien in deze mail tevens een link is opgenomen om deel te nemen aan een Microsoft Teams vergadering voor a.s. dinsdag 24 november 2020, verzoek ik u om dit met spoed uit te zoeken waarom ik deze mail niet ontvang.

Ik zie jullie spoedige reactie graag tegemoet.

 

Met vriendelijke groet,

Ruud Mandos

Tel: 06-*******

email: *****@kopnmail.nl

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Hi @Rbmandos ,

 

Welkom op het Forum.

In je bericht geeft je aan dat je de info 24-11 -20 nodig had. Daar kan ik je helaas niet meer aan helpen:speak_no_evil: . Als tijdreizen een ding was zou ik het doen voor je natuurlijk:nerd: . 

 

Verder hoop ik dat je iets hebt aan dit artikel. 

Hier staan de foutmeldingen '’Your mail is rejected" & ook "Mail rejected'’ uitgelegd.

 

Kijk ook hier voor meer informatie over Abuse, wat je bij hen kunt melden en hoe.


Reageer