Skip to main content
Antwoord

Ontvangen van e-mails vanuit Duitsland werkt niet meer

• June 15, 2020
  • 9 reacties
  • 170 keer bekeken

Sinds enige tijd (paar weken) ontvang ik geen e-mails vanuit Duitsland meer; ze staan ook niet in mijn spam folder, en - voor zover ik weet - heb ik ook geen emailadressen geblokkeerd. Vorig jaar en begin van dit jaar heb ik nog e-mails ontvangen van het betreffende e-mailadres. Iemand enig idee?

Beste antwoord door Dennis Overbeek

Hoi Dennis,

Windows Live Mail (i.c.m. Windows 10).

Groeten, Herman

@HFM Windows Live Mail wordt niet meer ondersteund door Microsoft. Dit betekent dat het mailprogramma steeds onveiliger wordt. Overstappen is daarom verstandig. Je kunt beter Windows 10 Mail gebruiken. En hier kun je zien hoe je deze kunt instellen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

Dennis Overbeek
Superuser
Forum|alt.badge.img+23

Beste @HFM 

Welke e-mailprogramma gebruik je op jou apparatuur?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 15, 2020

Hoi Dennis,

Groeten, Herman

Dennis Overbeek
Superuser
Forum|alt.badge.img+23

Hoi Dennis,

Groeten, Herman

@HFM Windows Live Mail wordt niet meer ondersteund door Microsoft. Dit betekent dat het mailprogramma steeds onveiliger wordt. Overstappen is daarom verstandig. Je kunt beter Windows 10 Mail gebruiken. En hier kun je zien hoe je deze kunt instellen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 15, 2020

Ga ik proberen; thanks voor de info.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • June 15, 2020

@HFM heb je al eens gekeken in de KPN webmail ?

Dennis Overbeek
Superuser
Forum|alt.badge.img+23

Ga ik proberen; thanks voor de info.

Graag gedaan HFM, ik hoop dat het lukt! Laat het maar even weten of het gelukt is. :wink:

Dennis Overbeek
Superuser
Forum|alt.badge.img+23

@HFMheb je al eens gekeken in de KPN webmail ?

Dat kan inderdaad ook nog! :wink:

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi @HFM, welkom op het forum!
Lukt het via windows 10 mail en de webmail wel om mails uit Duitsland te ontvangen?

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het opgelost is.  Anders weet je ons te vinden!