Skip to main content

Goedendag,

Vanuit ons domein 911events.nl worden mails naar al onze clienten op de domeinen van kpn, planet, hetnet en XS4all geweigerd door het spamfilter. Zelfs de mail die ik vandaar naar abuse@kpn.nl stuurde wordt geweigerd. Mails naar klanten op niet KPN gerelateerde domeinen geven geen enkel probleem.
Wat onderzoek leerde mij dat het domein 911events.nl bij UCEPROTECTL3 als Blacklisted staat genoteerd.

De provider waar 911events.nl is ondergebracht geeft aan dat zij weinig kunnen betekenen hierin en UCEPROTECTL3 alleen tegen betaling een vermelding verwijderd of whitelist. 

Hoe kan ik dit het snelst oplossen aangezien we nu geen facturen naar een aantal klanten kunnen sturen.

Alvast dank voor de hulp,
Maurice Hoeneveld

Ik kan inmiddels melden dat na contact met abuse@kpn.com het issue zeer snel opgelost is. 
Blij met de snelle interventie.


Ik kan inmiddels melden dat na contact met abuse@kpn.com het issue zeer snel opgelost is. 
Blij met de snelle interventie.

 

Hallo @MauriceHoeneveld ,

Blij te horen dat mijn collega's het probleem voor je opgelost hebben. Graag wil ik nog wel even in dit topic benadrukken dat wij (o.a. om redenen die je zelf ook al noemden) geen gebruik maken van de blacklists van UCEProtect.