Skip to main content

Ondanks het feit dat ik tot 2 keer toen nieuw wachtwoord heb ingesteld wordt inloggen op webmail  afgewezen vanwege foutief wachtwoord en/of gebruikersnaam.

Onbegrijpelijk ... Inlog is nooit n probleem geweest.

Hallo @forum7398 

 

Hier lukt het wel om in te loggen via webmail dus lijkt geen storing te zijn.

Je logt wel in met het complete emailadres en het email wachtwoord?

Niet per ongeluk uCaps Lock] aan of oNum Lock]  uit staan?

Welke wachtwoord heb je gewijzigd, toch wel die van je emailbox en b.v. niet van je KPN-ID?

Hier kan je je emailadressen en wachtwoorden beheren: https://email.kpn.com/

Je hebt het neem ik aan ook via die site gewijzigd?

 


Hoi @forum7398, wat gek dat het inloggen op Webmail niet lukt nadat je het wachtwoord hebt gewijzigd. GeSp helpt je al op weg met een aantal goede tips, vragen en suggesties, zou je die eerst kunnen doen/beantwoorden? Als het daarmee nog niet is gelukt kunnen we verder kijken.


Wachtwoord wijzigen is gelukt.  Ik had onvoldoende karakters gebruikt. 

Nu n uur wachten tot ik kan inloggen.  Bedankt


Enkele jaren geleden ook al na besproken.

Webmail loopt niet synchroon met mailbox.

Mis eigen mappen en er staan 75 oude mails in inbox.


Wat bedoel je precies met de mailbox en inbox @forum7398? Is dat in een mailprogramma of ergens anders? Wat je in de Webmail ziet staan is wat er op de server staat aan mail, dat is wat er daadwerkelijk is. 


Ik gebruik op Ipad de app Mail Apple  

In dat programma staat standaard mappen. En 2 door mij toegevoegde mappen 

Wat op Webmail staat is achterhaald. 

Staan zelfs nog mails uit 2016

Gr eddy

 

 

 

 


Hallo @forum7398 

Wat op Webmail staat is achterhaald. 

Staan zelfs nog mails uit 2016

Kun je uiteraard zelf eenvoudig verwijderen door in te loggen op de webmail.

 


Pienter antwoord.  Schuift het probleem naar klant.

Webmail voldoet evengoed niet omdat mappen structuur ook niet klopt.

 


Ik vermoed dat het juist andersom is @forum7398. De Webmail is zoals ik al zei wat er op de server zelf staat. Wat je daar ziet is wat er in de mailbox is. Als je in de Mail app op jouw iPad andere mail en mappen hebt vermoed ik dat je de mail daar als POP3 hebt ingesteld. Daarmee wordt de mail van de server gedownload naar het apparaat en worden ze verwijderd van de server (dat verklaart ook dat je meer mail ziet in de Mail app). Als er gebruik zou worden gemaakt van IMAP zouden beide synchroon zijn, daarom vermoed ik dat je dat niet gebruikt. 

Op onze site lichten we de verschillende mailinstellingen toe en wordt er uitleg gegeven hoe je het eventueel kunt aanpassen; E-mail instellen, gebruiken & problemen oplossen.


Oke bedankt voor infotmatie


Mijn toestel Oppo A91 staat niet in de selectie.

Andere selectie in Aserie matchen niet


Welke Android versie staat er dan op jouw toestel, de instellingen van een ander Oppo toestel met dezelfde android versie zou prima moeten werken, voor Android 10 kan je b.v. de A72 Dual SIM selecteren en voor Android 9 de A9 2020 Dual-SIM.