Skip to main content

Op mijn iPhone zie ik berichten terug tot 2017. Op mijn computer kan ik ze alleen inzien tot 19 september 2021

Hallo @EvaBoKa ,

Dan heb je op jouw computer zelf de berichten verwijderd. Of het staat zo (automatisch verwijderen na een aantal weken) ingesteld in jouw e-mail-programma op jouw PC. 

Je zou nog even kunnen kijken in de map verwijderde berichten. 


@EvaBoKa

Welk protocol gebruik je om email op te halen/te lezen voor jouw iPhone én PC ? Gebruik je daarvoor het POP of het IMAP protocol ? 

“Emails op de PC” ?? Bedoel je daarmee in jouw emailprogramma of in de KPN webmail ? Want de webmail is “niet de meest ideale manier” om emails te lezen en beantwoorden. Dan worden er maar een beperkt aantal emails getoond (bijv. de nieuwste 50 stuks). Daarom gebruik ik liever een emailprogramma met zowel POP als IMAP.

@Noordzee 

Nee, de emails worden niet automatisch verwijderd omdat dan die oudere emails niet op de iPhone te zien zouden zijn.


@Willy22 

Bij mij (ik gebruik pop) is dat niet zo. Op de IPhone en iMac verwijder ik e-mails zonder gevolgen voor het andere apparaat. 


Hallo @EvaBoKa ,

Dan heb je op jouw computer zelf de berichten verwijderd. Of het staat zo (automatisch verwijderen na een aantal weken) ingesteld in jouw e-mail-programma op jouw PC. 

Je zou nog even kunnen kijken in de map verwijderde berichten. 

@EvaBoKa 

Ben je al wat wijzer geworden? 


Hallo @EvaBoKa! Onze Community denkt al met je mee. Ik ben ook benieuwd of zij je vraag beantwoord hebben. Hoor graag van je :blush: