Skip to main content

Gisterenavond heb ik mijn mail geopend in outlook 2019 op mijn pc. Ik had zondag alles opgeruimd maar had nog een kleine 100 mailtjes staan die ik nog nader moest bestuderen. Ik kreeg een verzoek van een vervoerder om een planning door te geven, dit was geen spam want alle gegevens waren correct.  Ik wilde hier later op terugkomen en zag dat de gehele inbox leeg was. Het is ook nergens terug te vinden, ook niet in verwijderde items, deze laat ik meestal een jaar staan.

Ik ben alle mappen bij langs geweest en ook hier is niets meer te vinden, online zijn ze ook verdwenen. Ik heb mijn wachtwoord meten gewijzigd maar het lijkt mij sterk dat ik gehacked ben en alleen de inbox is geleegd.

Hoe zou ik dit nog terug kunnen krijgen? Er stonden belangrijke mailtjes tussen.

 

Er zijn al diverse oplossingen voorbij gekomen maar helaas hebben deze geen effect gehad.

Welkom bij ons op het forum @Gert D., ik kan me voorstellen dat het vervelend is als alle mailtjes opeens weg zijn. Zeker als er belangrijke dingen tussen stonden!

Kan het zijn dat er een apparaat in huis is waar de mail met POP3 instellingen wordt opgehaald? Als dat zo is zijn alle berichten gedownload naar dat bewuste apparaat en daarmee van de server verwijderd. Je kunt ze dan via dat apparaat terugvinden en beantwoorden. 

Verwijderde berichten kunnen wij niet terughalen, als ze weg zijn zijn ze ook voor ons weg.


Beste Jasper, excuus voor de verlate reactie, was er even tussenuit. 

Het klopt inderdaad dat de mail op een andere pc is terecht gekomen, en toevallig alleen van dit ontbrekende stukje. Ik heb meteen alle verbindingen verbroken zodat het niet weer zal voorkomen.

Bedankt voor uw reactie.