Skip to main content

[Storing] Inloggen op Webmail werkt niet

 

We hadden een korte verstoring met het inloggen op de KPN Webmail: deze storing is inmiddels opgelost.

 

Update 18-6-2024 14:29 uur

De storing is opgelost, inloggen op Webmail werkt weer. 

 

Ik probeer in te loggen in de webmail op de pc (wachtwoord is opgeslagen) en krijg deze melding” Deze gebruikersnaam en/of wachtwoord is niet bekend. Wachtwoord vergeten?
Is er een storing?

Ook via de mobiel krijg ik deze melding?


Ik heb dit probleem ook. Wachtwoord van verschillende accounts opgeslagen in mijn browser. Geen enkele werkt. Melding: “Deze gebruikersnaam en/of wachtwoord is niet bekend.”

Bij de storingen staat niets vermeld.


Ik heb maar het wachtwoord veranderd, nu werkt het weer.
Vindt dit wel vreemd zowel mobiel als op de PC werkte het niet
Als ik bij mijn wachtwoorden kijk die opgeslagen zitten in de browser is er niks veranderd.

Maar het is opgelost door een ander wachtwoord aan te maken in mijn KPN.


Nu werkt het weer niet???? KPN waar zijn jullie mee bezig?

 


Zo vaak en snel mogelijk op de inlog knop blijven drukken, dan log je vanzelf in. 


Inloggen webmail voor freeler.nl is niet mogelijk. Wachtwoord wordt niet herkend. Hoe verder?


Hallo. Ik kan sinds een uur niet meer in webmail,ook niet nadat ik succesvol mijn wachtwoord heb gewijzigd 


is alweer opgelost.  


 


Bij mij werkt het weer. Ik heb mijn wachtwoord niet veranderd dus ik ga ervan uit dat het een storing is geweest.


Laten wij het hopen, we wachten af.


Alweer opgelost

 


Hi iedereen.
De storing is opgelost, inloggen op Webmail werkt weer. Laat het ons weten mocht je nog problemen ervaren. 


Reageer