Skip to main content

Storing webmail / e-mail

 

Er is op dit moment een storing gaande met KPN E-mail. We zien meldingen van klanten dat bereiken van en inloggen op de webmail niet lukt. Ook meldingen dat het soms wel weer en dan weer niet lukt. En ook meldingen dat mailprogramma's niet synchroniseren met de KPN mail.

Deze problemen zijn in onderzoek. Oorzaak is nog niet gevonden. 

 

Zodra we een update hebben zullen we dit topic updaten. Onze excuses voor het ongemak.

 

Update 26-04-2023

De storing is gisteravond verholpen.

 

Losse berichten over deze storing voegen we samen met dit topic.

 

Net eerst sessie verlopen (12:34). Toen werd het wachtwoord geweigerd.

Nu blijkt de hele webmail eruit te liggen. Beetje rot want ik krijg m'n notificatiemails in webmail….

En m'n facturen maar die komen voorlopig niet.

 


Hier werkt het gewoon @PeterG 


Hier werkt http://webmail.kpnmail.nl niet @Joep1965 . (en ik blijk niet de enige)


Hier werkt http://webmail.kpnmail.nl niet @Joep1965 . (en ik blijk niet de enige)

Ook ik heb geen problemen met inloggen op de webmail.


Hier werkt ie nu (12:52) weer gelukkig. Maar net vorige reactie (12:45) nog niet…

Hard roepen helpt…

hjwhoub schreef (12:56): Nog steeds niet.

Het werkt dus nog niet overal.


Hier (Doorwerth) ook geen webmail en geen contact met imap server


Nog steeds niet.


Bij mij bleef het via POP3 wel werken, @hjwhoub . IMAP heb ik nooit gebruikt.


We zien hier inderdaad wat meldingen over binnenkomen dat e-mail niet helemaal soepel gaat. Wordt naar gekeken of er wat algemeens aan de hand is. Meer nieuws volgt als we het hebben 👍🏻


Ik heb sinds ca. een half uur geen toegang tot webmail en imap-server. Gmail werkt wel via imap.


Ik had ook een email storing (op een niet-KPN verbinding)
Maar nu lijkt het weer te werken.


Op telefoon via wifi zelfde probleem, via 5G geen probleem.


hier ook een probleem kan niet ontvangen in outlook ook via de webmail kom ik er niet in :(


Hier is het probleem weer verdwenen. Webmail, telefoon (en tablet) met e-mailapp en ook de PC met Outlook kunnen de mailservers weer bereiken.

 


Via alle storingen ook een melding te lezen.

https://allestoringen.nl/storing/kpn/


Ik kan al een aantal uren niet inloggen op mijn emailadres en evenmin op mijn KPN


Op dit moment, 25 april 2023 14.22 h., is er al urenlang een storing waardoor KPN Webmail en ook Telfort mail niet te ontvangen zijn. Maar via de daarvoor bestemde KPN-kanalen kan ik over deze storing helemaal niks vinden. Slordig hoor!


Hier ook problemen met kpn mailaccounts (kpnmail.nl/wxs.nl). Lukt niet om mail te ontvangen. Versturen lijkt wel te lukken. Achter account verschijnt waarschuwingsteken. Als ik er op klik verschijnt de volgende melding:

De server heeft een fout geretourneerd: Time-out van de verbindingen met de server 'pop.kpnmail.nl' via de standaardpoorten.


Helaas…..  te vroeg gejuicht. De mail ligt er hier weer uit. Geen webmail en ook geen Outlook.


Kan ook webmail niet openen (melding: site niet bereikbaar)


Ik kan sinds ongeveer 11.00 niet meer in mijn (voormalig xs4all) email accounts. De KPN Webmail werkt niet of heel soms. Maar ik weet nu niet zeker of mijn mails daadwerkelijk worden verzonden. Laat staan dat ik nieuwe emails binnenkrijg.

Ik zie nergens een melding hierover. Is er een storing en zo ja waarom wordt dat nergens vermeld. Nu voelt het dat er iets is met mijn account zelf.

Ik hoor graag!


Helaas…..  te vroeg gejuicht. De mail ligt er hier weer uit. Geen webmail en ook geen Outlook.

Hier doet de email het nog wel.

net nog mee gemaild voor het eerst


Het komt en het gaat. Nu doet ie het weer…..


Het werkt weer.


Kan sinds na update windows 10 niet meer inloggen in mijn e-mail account van Planet.nl