Skip to main content

Ik heb geprobeert even een kijkje te nemen. Wist het wachtwoord niet. Kun je het wijzigen met je KPN id, maar dan krijg je dit:
 

 

Ik kan dus niet eens inloggen. Ik heb een aantal accounts (en aliassen) bij KPN maar die werken allemaal niet.
 

De (3) accounts bestaan echter wel! Maar ik kom er met geen mogelijkheid in. 
 

Het liefste zou ik die ***856 verwijderen, want die ga ik toch nooit gebruiken. Maar helaas staat daar geen “prullenbakje” achter. Waarschijnlijk zal ik het eerst ongedaan moeten maken dat dat het primaire account is, maar ik kan niet veel als ik geen toegang heb.

(Overigens: de facturen moeten gewoon op mijn gmail-account)

Admin: bericht afgesplitst en nieuw topic aangemaakt. 

Hallo @jlthkoch , als je de webmail gebruikt kun je voor een e-mail-account en een bijbehorende alias hetzelfde account gebruiken.

Heb je echter meerdere e-mailaccounts, daar kun je alleen per account apart inloggen en dus niet met 1 webmail inlog ook bij de andere accounts komen.

 


Dag @jlthkoch. Gek dat je de melding krijgt dat de opgevraagde mailbox niet beschikbaar is. Als ik aan onze zijde je Webmail controleer, zie ik dat er drie accounts actief zijn. Je zou gewoon moeten kunnen inloggen. Je kunt per e-mailaccount het wachtwoord resetten met je KPN ID:
 

  1. Ga direct naar email.kpn.com
  2. Log in met het KPN ID
  3. Selecteer een e-mail account en klik op Wijzigen
  4. Vul 2 keer het nieuwe wachtwoord in en klik op Wijzig wachtwoord

Het liefste zou ik die ***856 verwijderen, want die ga ik toch nooit gebruiken. Maar helaas staat daar geen “prullenbakje” achter. Waarschijnlijk zal ik het eerst ongedaan moeten maken dat dat het primaire account is, maar ik kan niet veel als ik geen toegang heb.


Dat e-mailaccount kan ik helaas niet voor je verwijderen, omdat dit het primaire e-mailadres is.

Admin: bericht aangepast. 


Dat e-mailaccount kan ik voor je verwijderen. Laat maar weten of ik dat voor je in orde moet maken. Dan ga ik ermee aan de slag. :slight_smile:  

@Natasja: Sinds wanneer kan het primaire account worden verwijderd :thinking: ? Daar zit toch ‘alles’ aan vast?


Dat e-mailaccount kan ik voor je verwijderen. Laat maar weten of ik dat voor je in orde moet maken. Dan ga ik ermee aan de slag. :slight_smile:  

@Natasja: Sinds wanneer kan het primaire account worden verwijderd :thinking: ?

Een KPN medewerker kan dat wel. Heeft niet zo veel nut. Mijn primaire adressen zijn ook allemaal adressen die ik normaal niet gebruik. Allemaal automatisch gegenereerde adressen die eindigen met 4 cijfers. Daaronder staan door mijzelf ingestelde aliassen, die gebruik ik dan dus wel.


Sorry, @RBxx heeft hier toch een goed punt (scherp!) Het primaire e-mailadres is inderdaad niet te verwijderen. Dat kan ik ook niet regelen helaas. De overige e-mailaccounts die zijn aangemaakt inclusief aliassen zijn wel te verwijderen.

@jlthkoch, het e-mailadres kan ik dus helaas niet voor je verwijderen. Wel ben ik nog even benieuwd of het inmiddels is gelukt om in te loggen na het wijzigen van je wachtwoord(en).



@jlthkoch, Wel ben ik nog even benieuwd of het inmiddels is gelukt om in te loggen na het wijzigen van je wachtwoord(en).

Dat is inmiddels gelukt. Het 856-email-adres was nog niet eens geactiveerd, moest nog een eerste wachtwoord aanmaken…. De andere accounts kan ik nu ook gebruiken, mocht ik dat willen.


Oké, dat is goed om te lezen @jlthkoch. Mocht je toch nog ergens mijn hulp bij nodig hebben, dan lees ik het graag.


Reageer