Skip to main content

Medio 2021 liep mijn Telfort glasvezel abonnement af. Mijn e-mail account zou nog 6 maanden actief blijven. Ik heb geen gebruik gemaakt van de E-Mail Only service. Echter mijn Telfort glasvezels e-mail account is nog steeds actief. In MijnKPN is dit e-mail account niet zichtbaar. Ik kan het account zelf niet verwijderen. KPN Klantenservice zegt echter dat ik dit zelf zou moeten kunnen doen. Na meerdere verzoeken is het helaas nog steeds niet gelukt om mijn mailaccount via de klantenservice te laten verwijderen.

Wie herkent dit probleem en weet hoe dit is op te lossen? Bij voorbaat hartelijk dank.

Hallo @N.I.C.K. de oplossing is dat mailaccount van je eigen systemen thuis verwijderen en niet meer gebruiken.

 


Hoi @N.I.C.K.. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het maar niet lukt om het e-mail adres te verwijderen. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en e-mailadres achterlaten in het KPN forum profiel? Het e-mailadres mag je achterlaten in het “Persoonlijke opmerkingen” veld. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?


Hoi Vikash,

Ik heb de gevraagde gegevens in het KPN forum profiel achtergelaten. In de correspondentie van KPN werd er een klantnummer vermeld waarvan het eerste cijfer verschilde van het klantnummer dat ik oorspronkelijk van Telfort had doorgekregen. Zie mijn tekst in het “Persoonlijke opmerkingen” veld. Mocht je nog aanvullende vragen hebben, dan verneem ik het graag. Hopelijk lukt het jou wel om mijn Telfort glasvezel mailaccount op te heffen. Ik ontvang graag een bericht zodra het is gelukt. Alvast hartelijk bedankt.

Mvg, N.I.C.K.


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb allereerst zelf geprobeerd om het e-mailadres te verwijderen. Helaas is dat niet gelukt. Ik heb dit daarom intern moeten doorzetten naar een achterliggende afdeling. Zij helpen jou hierin verder. Laat je mij weten hoe dit afloopt?


Dank voor jouw snelle actie. Ik wacht de opvolging door de achterliggende afdeling af. Hopelijk hoor ik snel van ze. Zodra het probleem is opgelost, laat ik het weten.


Dat is goed. Ook als het probleem niet wordt verholpen hoor ik dat graag van je.😉


De achterliggende afdeling heeft nog niet van zich laten horen. Binnen welke termijn worden dit soort problemen normaal gesproken afgehandeld?


Wil je de achterliggende afdeling alsjeblieft vragen of ze in beweging willen komen? Ik heb nog steeds niets van ze gehoord.


Het mailaccount is nog steeds actief. De achterliggende afdeling zouden mij verder helpen? Ik merk er niets van ….


Mailaccount nog steeds actief. Nog niets gehoord van “achterliggende” afdeling. Wil jij er ajb voor zorgen dat het probleem adequaat wordt opgepakt en opgelost? Dank alvast.


@N.I.C.K. Dan is het is toch wat lastiger dan ik had verwacht. Ik probeer het even via een andere weg. Als het is gelukt laat ik het hier weten. Mijn excuses voor het ongemak!


Dank voor jouw nieuwe poging. Ik verneem graag of het via een andere weg wel is gelukt.


@N.I.C.K. Het is gelukt. Het e-mailadres is inmiddels verwijderd. 😊


Dat is mooi. Zijn de honderden e-mails in de mailbox ook verwijderd?


Dat is mooi. Zijn de honderden e-mails in de mailbox ook verwijderd?

JA