Skip to main content

Beste.…

ik heb een freeler account dat nog altijd bestaat maar dat ik al eeuwen niet meer gebruik. Ik heb er ooit met kpn over gebeld, maar de persoon die ik aan de telefoon had wist er zich geen raad mee. Ik wil er graag van af, hoe krijg ik dat voor elkaar?

 

*Admin: username gewijzigd i.v.m. privacy

Hoi @nico61. Welkom op het KPN Forum. Ik zal voor jou uitzoeken of het mogelijk is om dit account te verwijderen. Wil je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en e-mail adres achter laten in het KPN Forum profiel? Het e-mail adres mag je achterlaten in het "Persoonlijke opmerkingen” veld. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan ga ik voor jou aan de slag!


Hoi @nico61. Welkom op het KPN Forum. Ik zal voor jou uitzoeken of het mogelijk is om dit account te verwijderen. Wil je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en e-mail adres achter laten in het KPN Forum profiel? Het e-mail adres mag je achterlaten in het "Persoonlijke opmerkingen” veld. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan ga ik voor jou aan de slag!

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg het e-mail adres hebt laten verwijderen. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je!