Skip to main content

Ik wil graag mij freeler email account/adres opheffen.

 

Wie kan mij vertellen hoe ik mijn freeler email adres kan opheffen? 


@Heidi Boele-Versluis 

 


Hoi @Heidi Boele-Versluis. Welkom op het KPN Forum! Heb je naast dit Freeler e-mail adres ook nog een Internet en TV abonnement of gaat het alleen om een e-mail only abonnement? Wanneer het e-mail adres is toegevoegd aan een Internet en TV abonnement kan je op email.kpn.com het adres zelf proberen verwijderen. Als je een e-mail only abonnement hebt, dan kan je het beste even contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402). Zij hebben de mogelijkheid om jouw door te verbinden met de juiste afdeling om het e-mail only abonnement op te zeggen. Laat je mij weten of het is gelukt?


Hoi @Heidi Boele-Versluis. Welkom op het KPN Forum! Heb je naast dit Freeler e-mail adres ook nog een Internet en TV abonnement of gaat het alleen om een e-mail only abonnement? Wanneer het e-mail adres is toegevoegd aan een Internet en TV abonnement kan je op email.kpn.com het adres zelf proberen verwijderen. Als je een e-mail only abonnement hebt, dan kan je het beste even contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402). Zij hebben de mogelijkheid om jouw door te verbinden met de juiste afdeling om het e-mail only abonnement op te zeggen. Laat je mij weten of het is gelukt?

 

@Heidi Boele-Versluis Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat het inmiddels is gelukt om jouw Freeler e-mailadres op te zeggen. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan weet je mij te vinden!