Skip to main content

Op 12 juni 2022 ontving ik een e-mail met de mededeling, dat al mijn e-mailadressen 4 weken na uw mail, niet meer actief zullen zijn.

Tot mijn verbazing gebeurde dat nog wel. Na een telefoontje met één van uw collega's zou dat nu niet meer gebeuren.

Helaas ontvang ik op mijn ***@planet.nl account nog steeds mail. Hoe kan dat?

 

Admin: e-mailadres verborgen

Hoi @Plaisier, welkom bij ons op het forum. Zou het e-mailadres gestopt worden of wordt er meer gestopt, zoals het gehele abonnement? Om met je mee te kunnen denken over de situatie heb ik wat meer informatie nodig. Kan je er meer over vertellen?

Bij het opzeggen van een Thuis abonnement blijven de mailboxen standaard nog 6 maanden actief voordat ze worden verwijderd. Het kan zijn dat dat de situatie is, maar ik heb te weinig informatie om daar meer over te kunnen zeggen.


Hoi Jasper, het gaat over een opzegging van ons geheel thuis abonnement. Ik heb al telefonisch contact met een collega van jouw gehad. Zij zou alle Accounts sluiten. Blijkbaar niet, want alleen op mijn planet account komen nog mailtjes binnen. 


Hoi @Plaisier 

 

Hoe lang geleden is die opzegging ingegaan?

Na opzeggen moet je nog 6 maanden gebruik kunnen maken van je email adressen wat @Jasper  ook al aangeeft, dat is verplicht, zie: https://www.rijksoverheid.nl/actueel/nieuws/2020/01/23/wetsvoorstel-maakt-overstappen-van-internet--en-telefonieaanbieder-eenvoudiger

Eventuele extra accounts en aliassen kunnen voor die tijd natuurlijk wel afgesloten worden door jezelf of de klantenservice maar ik vermoed dat daarom je email adres(sen) nu nog actief is/zijn.

 


Hoi Jasper, op 13 januari 2022 is hier een monteur van Ziggo geweest om alles te installeren. Dus die datum zal dus ook zijn waarop alles bij jullie gestopt is en wij zijn overgestapt naar Ziggo. 


Dan zouden de 6 maanden al wel voorbij moeten zijn inderdaad. Ik heb geen gegevens van je, dus op dit moment kan ik er nog niet meer over zeggen. Kan je jouw forumprofiel volledig invullen en een seintje geven als je dat hebt gedaan?


Watvoor gegevens moet ik nog meer in mijn profiel invullen, buiten mijn e-mailadres, telefoonnummer en naam? 


Mijn oude klantnummer was 40101307368


De meeste klantnummers voor Thuis aansluitingen hebben 10 cijfers, dit nummer heeft er 11. Ik heb er wel op gezocht voor de zekerheid, maar daarmee is inderdaad niets te vinden. Als je de postcode en huisnummer van het adres waar het abonnement actief was op je forumprofiel invult (niet in een reactie hieronder, i.v.m. privacy) kan ik daarmee kijken. Na het invullen kan je hieronder wel een seintje geven dat je dat hebt gedaan, anders weet ik niet dat je het hebt ingevuld.


Ik heb mijn gegevens in mijn profiel ingevuld. 
Hopelijk kan je nu wat vinden. Succes. 


Merci, ik zie het oude abonnement daarmee staan. Ik zie bij de gegevens geen actief e-mailadres meer staan, maar mogelijk werkt die achter de schermen nog wel dus. Kan je het bewuste adres ook toevoegen, bij 'Persoonlijke opmerkingen’? Dan kan ik daar gericht op zoeken.