Skip to main content

Bij het opnieuw instellen van mijn mail account (Outlook op Android Pie, Samsung S9) krijg ik de melding:

Service is momenteel offline, Probeer het later nog eens, Neem contact op met klantenservice als probleem zich blijft voordoen (701).

Probleem blijft zich voordoen.

Hoe oplossen?

 

Met vriendelijke groet, Andre

Hallo @AndreS59. Van harte welkom hier. Lastig dat je die melding krijgt bij het opnieuw instellen van je account. Met Webmail ervaar je verder geen problemen? Heb je app al opnieuw geïnstalleerd? Zo niet, dan wil ik je vragen dit te doen. Leeg bovendien ook de cache van de app eens. Dit doe je op een Android toestel via Instellingen] > Apps] > Outlook] > Opslag] > Gegevens wissen] én nCache legen]. De app wordt hiermee volledig opnieuw ingesteld, wees er dus zeker van dat er niets anders staat ingesteld op dit moment. Als je daarna je account opnieuw toevoegt, doorloop dan het stappenplan voor het instellen van je e-mail op de Samsung S9.


Hoi Natasja,

Dat heb ik inderdaad gedaan. App verwijderd en opnieuw geinstalleerd. En toen kon ik netjes weer connecteren naar de KPN mail servers.

Dank je voor je hulp.

Groetjes, Andre


Fijn dat het is gelukt! Als je nog andere vragen hebt, stel die dan gerust. 


Reageer