Skip to main content

Ik denk een ‘uniek geval’ wie O wie kan mij helpen?

 

7 jaar geleden laptop gekocht voor huis tuin en keuken gebruik en bedrijf heeft toen opnieuw outlook geïnstalleerd met aangeleverde inloggegevens. Kennelijk heb ik deze nooit teruggevraagd (dom)  Nu afgelopen week HD gecrashed. Ander bedrijf weer harde gemonteerd en nu komt het… 

Ik wil opnieuw outlook installeren met mijn emailadres@planet.com  maar ik kan daar geen wijziging nieuw wachtwoord voor aanvragen (ja dat kan wel, maar dan wordt het naar mijn emailadres gestuurd en daar kan ik niet in omdat deze nog niet geïnstalleerd is. Ik heb KPN abonnement eerverleden jaar opgezegd, maar mijn email werkte nog wel.  

Ik heb van alles geprobeerd. Ook via  KPN ID Authenticator, maar mijn emailadres komt niet meer voor.

Ik probeer telefonisch contact te krijgen met KPN, maar dat is kennelijk onmogelijk gemaakt. 

mvrgr Michel.

  

Hallo @Michellippens 

 

Bestaat het email adres nog wel, kan je er vanaf een ander email account nog wel mail heen sturen zonder een melding terug te krijgen dat het niet meer bestaat?
Normaal wordt een email adres 6 maanden nadat je je KPN abonnement hebt opgezegd verwijderd tenzij je dat abonnement hebt omgezet naar een email-only abonnement.
Betaal je nu voor zo'n email-only abonnement?

 

Je kan een nieuw KPN ID aanmaken met elk email adres, dus ook gmail, outlook.com of ander domein.

Daarmee log je dan in op MijnKPN en koppel je producten aan, je moet dan i.i.g. je Thuis internet abonnement of email-only abonnement eraan koppelen om je email adres(sen) te kunnen beheren en de wachtwoorden daarvan te wijzigen.

Dat kan je daarna doen via https://email.kpn.com/ , daar inloggen met je nieuwe KPN ID en dan krijg je een overzicht van je mail accounts, je kan daar dan een nieuw wachtwoord instellen.

 

Je kan KPN overigens telefonisch bereiken via 0800-0402 (ma t/m vr 08:00 - 18:00 en za 08:00 - 17:00)


Kpn winkel geweest, medewerker echt alles geprobeerd, Kennelijk heb ik mazzel gehad dat mijn email nog twee jaar heeft gewerkt want ik had geen email only abonnement. Dus ik ben nu alle mails kwijt en kan er nu ook niet meer bij. Familie mails foto's etc.

 

Ja Ik kan eindeloos mails sturen naar dit emailadres@planet.nl en de box zal lekker vol worden de komende jaren, echter dikke pech voor mij,... 

 

Nog Bedankt voor de reactie.

 

Nu maar naar Gmail.


Hoi @Michellippens, welkom op het forum. Als het e-mailadres niet meer bestaat verklaart dat wel waardoor het niet meer lukt. Heel zuur dat je daarmee mails, foto's etc verloren bent!

Als het adres niet meer bestaat, kan er ook niet meer naar gemaild worden. Als er een mail naar wordt gestuurd zal de verzender een bericht terugkrijgen dat het niet kan worden afgeleverd. Weet je of dat ook echt gebeurt?