Skip to main content
Antwoord

opzeggen Freeler account

  • June 21, 2019
  • 3 reacties
  • 91 keer bekeken

Maseroel
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
L.S.,

hierbij het verzoek het emailaccount rm.vanswam@freeler.nl op te heffen. Ik gebruik dit account al geruime tijd niet meer actief.

B.v.d, groeten,

R.M. van Swam

Beste antwoord door Marina_

Hoi @Maseroel, Welkom op het forum! Ik begrijp dat je graag jouw Freeler e-mailadres wil verwijderen. Hiermee kan ik je helpen, op het moment dat ik wat meer informatie van je ontvang en het niet het enige mailadres bij KPN is (e-mail Only, Basis, Extra). Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met het mailadres of de mailadressen die je wil verwijderen? Dit kan je noteren bij 'persoonlijke opmerkingen'. En, indien je nog klant bij KPN bent, zou je jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf)Dan pak ik het z.s.m. op.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • June 21, 2019
Hallo Maseroel,

Dit kun je doen in te loggen op MijnKPN:

Een e-mailaccount aanmaken of verwijderen

Bij KPN kun je tot 5 e-mailaccounts aanmaken. Handig voor bijvoorbeeld een familielid. E-mailberichten voor het nieuwe e-mailadres komen binnen in het postvak van het e-mailaccount. Je hoeft geen instellingen aan een e-mailprogramma op je PC aan te passen als je webmail gebruikt.

Ik wil een nieuw e-mail account toevoegen of verwijderen

Ga naar MijnKPN
  1. log je in met de gebruikersnaam en wachtwoord van je KPN ID
  2. Ga naar 'Producten' en kies 'Thuis'
  3. Selecteer de optie 'Informatie & Instellingen'. Hier kun je een e-mailaccount toevoegen of een bestaand account verwijderen.
Let op: Het primaire e-mailaccount kun je niet verwijderen.
Via de MijnKPN app: Dit doe je onder [Producten] en dan [Thuis] en vervolgens [Informatie & Instellingen].

Marina_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • June 22, 2019
Hoi @Maseroel, Welkom op het forum! Ik begrijp dat je graag jouw Freeler e-mailadres wil verwijderen. Hiermee kan ik je helpen, op het moment dat ik wat meer informatie van je ontvang en het niet het enige mailadres bij KPN is (e-mail Only, Basis, Extra). Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met het mailadres of de mailadressen die je wil verwijderen? Dit kan je noteren bij 'persoonlijke opmerkingen'. En, indien je nog klant bij KPN bent, zou je jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf)Dan pak ik het z.s.m. op.

Marina_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • Oud Moderator
  • June 24, 2019
@Maseroel We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!