Skip to main content

Beste lezer, 

Ik heb mijn pakket opgezegd ivm verhuizing buitenland nu krijg ik een mail dat per 26 april mijn e-mail adres vervalt!

Waarom is dat? Ik kan toch gewoon mijn e-mail adres behouden heeft toch niets net kpn te maken?

Groet J. Schefferlie 

Als het om een emailadres van kpn gaat dan vervalt dat uiteraard als je geen abonnement meer hebt. Als je het wil behouden zal je een mailonly abonnement moeten nemen.


@Vervallen e-mail 

 Je kunt een mail-only abonnement  aanvragen via de afdeling opzeggingen, als je belt met 0800-0402 en naar de afdeling opzeggingen vraagt verbinden ze je door. Met dit pakket krijg je 5 mailboxen met elk maximaal 10 aliassen en zo kun je je e-mail adres dus behouden! Het is maandelijks opzegbaar. :slight_smile:

 


Hi J, welkom hier, 

Waarom is dat? Ik kan toch gewoon mijn e-mail adres behouden heeft toch niets net kpn te maken?

Dat heeft zeker met KPN te maken. Wanneer je een @kpnmail.nl adres tenminste, dit is gekoppeld aan je internetabonnement. Een Hotmail of Gmail account uiteraard niet. 

@Vervallen e-mail

 Je kunt een mail-only abonnement  aanvragen via de afdeling opzeggingen, als je belt met 0800-0402 en naar de afdeling opzeggingen vraagt verbinden ze je door. Met dit pakket krijg je 5 mailboxen met elk maximaal 10 aliassen en zo kun je je e-mail adres dus behouden! Het is maandelijks opzegbaar. :slight_smile:

 

Dit kan alleen wanneer de opzegging nog niet rond is en je dus nog een signaal hebt, daarna niet meer.  


@Alex_P

Kan dus nu bij @Vervallen e-mail  nog tot 26 april 2020 aangevraagd worden ? 


@Alex_P

Kan dus nu bij @Vervallen e-mail  nog tot 26 april 2020 aangevraagd worden ? 

Dat weet ik dus niet. Ik weet namelijk niet of dat de einddatum van zijn abonnement is, of de einddatum van zijn e-mailbox. Zijn e-mailbox blijft namelijk nog 3 maanden actief na de opzegging, voordat het wordt opgegeven krijgt hij nog een herinnering. Ben bang dat dit de laatste herinnering is zodat hij op tijd belangrijke berichten kan opslaan. 


@Vervallen e-mail

 Je kunt een mail-only abonnement  aanvragen via de afdeling opzeggingen, als je belt met 0800-0402 en naar de afdeling opzeggingen vraagt verbinden ze je door. Met dit pakket krijg je 5 mailboxen met elk maximaal 10 aliassen en zo kun je je e-mail adres dus behouden! Het is maandelijks opzegbaar. :slight_smile:

 

@Vervallen e-mail

Vermoedelijk kun je tot 26 april 2020 nog een mail-only abonnement afsluiten. Kort dag dus! 
 

Vanuit het buitenland is de klantenservice te bereiken via

 0031612001200.


J, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.