Skip to main content

LS,

hoe kan ik mijn email account van Telfort opzeggen?

Abonnement ad €4,- per maand.

@HenkPecheur :

Zit je bij een andere provider ? Of heb je misschien nog een ander abonnement bij de KPN ? Zo ja, dan kunnen de mensen van de KPN voor jou dat ene emailadres naar dat KPN abonnement verplaatsen.


Welkom bij ons op het forum @HenkPecheur. Zoals Willy al aangeeft kunnen we het e-mailadres ook laten verplaatsen naar een actieve KPN aansluiting. Als je het adres nog gebruikt en als mensen het kennen, kan het wel makkelijk zijn om die te behouden. Als je jouw forumprofiel volledig invult en hieronder een seintje geeft kan ik met je meekijken.


@Jasper :

Vraagje: Als een emailadres/-account wordt verplaatst naar een ander account/abonnement blijven dan de emails die bij dat adres horen behouden ? Of verdwijnen dan alle emails van dat account ?

Ik meen mij te herinneren dat één van de moderators hier op het forum schreef dat alleen lege emailaccounts/-adressen kunnen worden verplaatst en dat het verplaatsen ervoor zorgt dat de bijbehorende emails gewist worden. In dat geval moet de gebruiker zelf voor een kopie van zijn emails zorgen.


De mailbox(en) worden daarbij 1-op-1 verplaatst @Willy22, alles wordt overgezet :slight_smile:


@Jasper :

Bedankt voor het antwoord. Het leek me ook al raar dat in dit geval de emails zouden worden gewist.