Skip to main content

Ik gebruik Mail van OSX (versie 13.4) met een IMAP accountinstelling.

 

Als ik iets uit ongewenst verplaats naar inbox, verdwijnt deze na een minuut uit de inbox. En is in OSX mail nergens meer te vinden, ook niet met de zoekfunctie.

Als ik inlog op webmail, staat de mail er nog wel, maar alle tekst is doorgehaald. Ik kan nergens een optie vinden om dit probleem op te lossen.

 

 

@daaf84 Dit heeft niets met KPN te maken. Dit is een, niet veel voorkomende, bug in Mail van OSX. Sommige gebruikers ervaren dit wanneer zij berichten van de ene naar de andere mailbox verplaatsen. De berichten zijn dan ook echt weg, waarbij sommigen alleen de header nog over houden. Als je Time Machine hebt draaien kan het zijn dat je het desbetreffende bericht daar nog kunt vinden maar dat bericht dan weer in de mail app krijgen schijnt een lastig karwei te zijn.

Ik heb er gelukkig geen last van en kan je dan ook helaas niet verder helpen.


Ik heb het account verwijderd en opnieuw toegevoegd in OS X mail. 
nu lijkt het (vooralsnog) weer te werken. 


Hi @daaf84, fijn dat het opnieuw instellen van de mailaccount er voor zorgt dat de problemen verleden tijd zijn! Het is nu nog steeds niet weer voorgekomen?


Ik heb geen reactie meer van je ontvangen en ga er van uit dat dit inhoudt dat het nu helemaal in orde is! Als je toch nog vragen hebt, trek dan vooral weer aan de bel :slight_smile: