Skip to main content

Hallo,

 

Ik heb een oud mail adres die na 6 maanden zou stoppen.

Deze werkt nog steeds en ik zou graag willen dat deze stop gezet wordt.

Het gaat om ***********

 

Admin: privégegevens weggehaald in verband met privacy.
 

Hallo @Nathaliekrul ,

Op https://email.kpn.com/ kan je je email accounts beheren. Daar kan je oude accounts en/of onderliggende e-mailadressen verwijderen.

 


Hallo @Nathaliekrul ,

Op https://email.kpn.com/ kan je je email accounts beheren. Daar kan je oude accounts en/of onderliggende e-mailadressen verwijderen.

 

Dat werkt alleen als je een actief abonnement hebt bij KPN, @Noordzee. Als je je abonnement hebt opgezegd, zoals in het geval van @Nathaliekrul, heb je geen toegang meer tot deze mogelijkheid.

Piet.


@P.J.M. van der Vooren 

Klopt idd, ik kan er niks meer mee, heb jij enig idee hoe dit kan worden opgelost?

 


@Nathaliekrul Als je even wacht zal een moderator zich op deze pagina melden. Dat kan vanwege de drukte een paar dagen duren, maar dan zal hij of zij zonder enige twijfel dit kunnen behandelen. 😊

Piet.


@P.J.M. van der Vooren 

Oke, doe ik. Dankjewel!


Hoi @Nathaliekrul en welkom op het forum! 

Ik begrijp dat je nog steeds op de webmail kan inloggen met je e-mailadres dat je bij ons had en daar ook nog e-mails op ontvangt. Ik wil graag met je meekijken, wil je je profiel invullen en bij de informatie aangeven om welk e-mailadres het gaat? Als je daarna in dit topic weer een berichtje plaatst, kom ik weer bij je terug. 


@Liesbeth_ 

Hoi,

Het gaat om een account die is opgezegd.

Die.persoon is overleden.

Met opzeggen zou alles stop gezet worden en dat is niet gebeurt. Ik heb helemaal geen gegevens meer van dat account omdat ik ervanuit was gegaan dat alles geregeld was.

 


Sterkte met het verlies! 

Mag ik vragen waarom je dan denkt dat het e-mailadres nog actief is? Weet je wel om welk e-mailadres het gaat? 
Omdat het gaat om een account van een overleden persoon is het misschien fijner om hierover contact op te nemen met de nabestaandendesk, je kan hun dagelijks telefonisch bereiken op het nummer: 0800 0201 555 (maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur).

Ik kan hier ook met je meekijken of het e-mailadres nog actief is, maar dan heb ik wel informatie nodig van het abonnement, waaronder de naam, postcode, huisnummer en het e-mailadres. Dit kan je invullen in je profiel, het is dan niet inzichtelijk voor andere gebruikers.