Skip to main content

Hallo, 

 

Ik heb nog een oud kpnplanet email adres die ik niet meer gebruik, maar die nog wel gekopeld is aan een minecraft account van mijn zoon. Ik ben nog steeds klant bij kpn met een ander mail adres.

Mijn vraag is kan ik dit mailadres nog herstellen. Het is niet gelukt met de antwoorden op dit forum.

 

Groet, hhenry

Hallo @hhenry 

 

Een kpnplanet e-mailadres kan je alleen als extra e-mailadres (alias) aanmaken onder een hoofdaccount.
Als je die mail in een aparte mailbox wil ontvangen dan eerst een kpnmail hoofd mailaccount aanmaken en daaronder kan je dan het kpnplanet e-mailadres aanmaken.

Je kan hier vinden hoe je mail accounts en e-mailadressen aanmaakt: https://www.kpn.com/service/internet/e-mail/e-mailaccount-of-adres-aanmaken-of-opheffen.htm


bedankt voor je reactie. ik heb jouw antwoord geprobeerd maar kan alleen weer een mail aanmaken met kpnmail op het eind en niet met kpnplanet. ik weet niet of daar een oplossing voor is?


Als je een extra e-mailadres aanmaakt dan moet je doortypen en het hele e-mailadres invoeren, het kpnmail.nl gedeelte verdwijnt dan vanzelf.


Goedenavond @hhenry en welkom hier op ons forum!

Is het uiteindelijk nog gelukt om het desbetreffende mailadres aan te maken?