Skip to main content

Ik ben gewijzigd van e-mailadres. Een nieuw ID aangemaakt voor KPN op dit nieuwe kpnmail.nl adres. Prima gelukt! Echter toen ik was ingelogd en mijn oud adres (ook een kpnmail.nl adres) bij de extra mailboxen wilde zetten, kreeg ik de melding “Dit E-mailadres is niet beschikbaar”. Kan ik mijn oude e-mailadres als extra mailbox terug krijgen?

Hoi @linekes, welkom op ons forum!

Het wijzigen van je MijnKPN account heeft geen invloed op je mailbox, deze dingen staan los van elkaar, zo hoef je ook geen kpnmail adres te hebben als MijnKPN account.

Kan het zijn dat je je mailbox misschien verwijderd hebt om hem opnieuw aan te maken? Na het verwijderen blijft er nog een reservering op staan om te voorkomen dat iemand snel het mailadres afpakt. Deze verloopt automatisch na een paar maanden. Als je wilt kan ik die reservering er voor je af laten halen, zou je het mailadres waar het om gaat toe willen voegen aan je profiel?


Mocht je hierover liever direct contact hebben kun je ook altijd even met ons bellen, daar heb je direct contact:

Je kunt ons bereiken op 0800-0402 
ma-vr:  08:00 - 18:00
za:        08:00 - 17:00
24/7 bij storing/diefstal