Skip to main content

Hallo, ik wil graag dat mijn slapende account met e-mail adresĀ (...) op inactief wordt gezet. Dit account is over genomen door een hacker. Ik ontvang nare persoonlijke e-mails vanuit (...) naar mijn bestaande en actief e-mail adres. Ik wil dat dit gestopt word en ik zie geen mogelijkheid om het wachtwoord te veranderen of het account te wijzigen. Het account hoeft niet verwijderd te worden omdat de kans groot is dat de hacker dit planet.nl email adres weer opnieuw zal aanmaken. Ik hoor graag een reactie hier op het forum. Geen communicatie via (...) aub. Dankjewel!Ā 

Ā 

*Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy

@December 2020Ā :

Dus je bent niet in staat om het wachtwoord te wijzigen ? Vraag dan of de moderatoren kunnen helpen om een nieuw wachtwoord in te stellen.


Dankjewel Willy22 voor je reactie. Nee, ik heb niet de mogelijkheid om mijn wachtwoord te wijzigen. Via mijn profiel was er geen optie om wachtwoord te wijzigen wat wel zo zou moeten zijn volgens de uitleg. En toen dacht ik vanochtend dat ik het wachtwoord had gewijzigd blijkt deze van mijnKPN te zijn en niet van de mail. Verwarrend. Ik woon in het buitenland mocht dat ermee te maken hebben. Kan ik hier de moderators om hulp vragen? Help aub!


HalloĀ @December 2020Ā 

Ga dan eens naarĀ https://email.kpn.comĀ  en log daar in met jouw KPN ID.

Daar staat een overzicht van e-mailadres(sen) en je kan er een nieuw wachtwoord op zetten.Ā 


Hi RBxx, dankjewel maar ik krijg het volgende:

Fout:Ā Voeg eerst uw (actieve) KPN internet abonnement toe aan uw KPN ID viaĀ MijnKPNop mijn.kpn.com. Uiterlijk 3 dagen na activatie van uw abonnement kunt u inloggen voor "KPN Mail" met uw KPN ID.


Ik heb alleen een e-mail adres.Ā 


Hallo @December 2020Ā , je hebt dus geen internet abonnement van KPN? Alleen e-mail (only) ??


Hi RBxx, ja klopt. De planet.nl had ik in jaar 2000 of daar in de buurt aangemaakt. Was eerst @wxs.nl van herinnering.Ā 


@RBxxĀ Was toen met dial upĀ modem šŸ˜„ That shows the age!


HalloĀ @December 2020Ā , dan kan ik nog Ć©Ć©n ding bedenken. Is dat emailadres een (betaald) abonnement met klantnummer? Dan zou je dit als produkt inĀ MijnKPN moeten kunnen toevoegen. Daarna kan je dan via email.kpn.com de settingsĀ aanpassen.

Ga in MijnKPN via Producten naar Product toevoegen. Kijk dan of je het email abonnement kan koppelen.

Mocht dit niet lukken, dan moet je wachten op een KPN moderator. Die kan in de systemen op zoek. ZetĀ dan alvast je pers. gegevens in jouwĀ forum profiel, daar alleen zichtbaar voor jou en KPN medewerkers. Plaats het e-mailadres in het veld persoonlijkeĀ opmerkingen.


@RBxxĀ 

Dankjewel voor je reply. Ik hebĀ geen klant nummer van de KPN en geen rekening nummer in NL. Daar kom ik niet verder.Ā 
Ik hoop dat een moderator mij verder kan helpen.Ā 
Thanks everyone!


Hoe weet ik dat een moderator mij kan helpen? Wordt dat hier gecommuniceerd? Alvast bedankt!


Hi @December 2020Ā , een moderator reageert hier vanzelf. Openstaande topics worden in volgorde opgepakt. Het is druk, dus het kan een paar dagen duren.Ā 


Hi @RBxx, dankjewel voor al je genomen moeite.Ā 
Ā 

Note to moderator: mijn eerste verzoek was om het e-mail account op inactief te zetten. Dit wil ik wijzigen in een password reset e-mail.Ā 


Hoi @December 2020, ik kan hier zeker mee helpen! Ik heb je eenĀ privĆ©berichtĀ gestuurd!