Skip to main content

Goedenavond,

ivm verhuis naar een nieuwbouwwoning zijn wij naar een tijdelijke woning verhuist waar al internet beschikbaar was.

we hebben dus het abonnement bij KPN opgezegd.

de e-mails bleven al die tijd werken.

uiteindelijk in de nieuwe woning weer terug gegaan naar KPN en geen erg in gehad dat de emailadressen gekoppeld waren aan het oude abonnement .

nu sinds gisteren werken de emailadressen niet meer.

aangezien we deze wel willen behouden is mijn vraag of jullie deze opnieuw kunnen activeren?

ik probeerde ze als nieuw account toe te voegen maar dit lukt niet.

 

met vriendelijke groeten,

René

 

 

Hallo @Renevdw1969 

Als je een KPN Internet abonnement opzegt, dan worden de gekoppelde e-mailaccounts ook opgezegd. KPN houdt deze adressen nog gratis 6 maanden “in de lucht”. Daarna wordt alles gewist.

Je had de e-mailadressen tijdelijk kunnen plaatsen in een e-mail only abonnement á €7,50 p/mnd.

De e-mailadressen staan nu nog een paar maanden in quarantaine, daarom lukt het je niet om ze als nieuw account aan te maken.

Een KPN moderator kan je helpen om deze adressen bij je nieuwe abonnement onder te brengen. Zet je persoonlijke gegevens (privé) in jouw forum profiel en zet de e-mail adressen en klantnummer(s) in het veld “Persoonlijke opmerkingen”.


en wordt dit dan gezien door een moderator of moet ik nog iets anders doen?


Een moderator reageert hier vanzelf, afhankelijk van de drukte binnen 1-2 dagen.
Topics worden in volgorde van binnenkomst behandeld.


oke dat wacht ik dan even af.

hopelijk kunnen ze mij hiermee helpen.

bedankt voor je reactie.


Hi @Renevdw1969, ik kan de betreffende mailadressen uit quarantaine halen, zodat je ze opnieuw toe kunt voegen onder het nieuwe abonnement.

Zou je daarvoor nog de betreffende mailadressen in het opmerkingsveld van je profiel willen noteren en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Op basis van het klantnummer vind ik ze niet meer, aangezien dat klantnummer al een poosje niet meer bestaat :wink: 


Bedankt voor je reactie, de e-mailadressen zijn in het opmerkingsveld ingevuld


Hmm, ik krijg het zelf niet voor elkaar en ga even hulptroepen inschakelen, ik verwacht daar wel pas begin volgende week een reactie van. Zodra ik wat van ze hoor, hoor jij weer van mij!


Hi @Renevdw1969, je zou ze nu weer aan moeten kunnen maken, zou je het eens willen proberen? :relaxed:


Hallo Maja,

 

het is gelukt.

super bedankt.

Groeten René 


Top! Heel graag gedaan :blush:


Hallo Maja,

helaas ik dacht dat het gelukt was …….maar helaas op 1 of andere manier kon ik het invoeren en ik wilde daarna het bewerken qua wachtwoord enzo maar toen kreeg ik de melding dat ik het niet kon aanmaken omdat het e-mailadres niet beschikbaar is.

kan je er nogmaals even naar kijken aub.

 

alvast bedankt.

 

groeten René


@Renevdw1969 Hi René, Maja heeft vakantie, daarom reageer ik in jouw topic. 

Ik heb er voor je naar gekeken, het lijkt erop dat de e-mailadressen nog gereserveerd stonden. Dit zorgt ervoor dat e-mailadressen niet zomaar verdwijnen, als ze bijvoorbeeld per ongeluk verwijderd zijn. Kan je het nu opnieuw proberen? Ik verwacht dat 't nu goed gaat, hoor het graag!