Skip to main content
Heb mijn oude email adres nodig om een account te herstellen.

het was wac.vonk@kpnplanet.nl
Alleen als je een internetaansluiting bij KPN hebt zal dit mogelijk zijn. Dan kun je het wsl zelfs zelf toevoegen als de 3-maanden embargo al is verlopen. Via MijnKPN.
die heb ik

hoe kan ik dat herstellen en waar
Goedemiddag @Helpwilhelmus . Welkom op het forum. Zoals Peter al aangeeft kan je dit zelf doen in MijnKPN. Mocht dit niet lukken, dan zal ik voor je uitzoeken of het mogelijk is om het oude e-mailadres tijdelijk te herstellen. Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld? Ik heb je bericht verwijderd in het andere topic omdat we je hier verder helpen.
https://email.kpn.com

Voeg dat email adres toe als alias bij jouw huidige emailaccount.

Het lijkt net alsof je alleen @kpnmail.nl kunt toevoegen, maar vul gewoon het hele email adres in, dat kan gewoon.
We hebben geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je het misschien via een andere weg geregeld hebt. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, stuur me dan vooral een berichtje!

Reageer