Skip to main content

Goedemorgen,

Ik heb nog een emailadres vanuit een eerder afgesloten  kpn abbonement.

Deze wil ik verwijderen, maar omdat ik niet meer in dat oude account kan, lukt dat niet.

Kan mijn e-mailadres ****  verwijderd worden? 

Groeten,

Jacqueline van vonno 

Admin: e-mailadres uit openbare post verwijderd 

@Jacqueline39 

Vraag of jouw oude emailadres kan worden verplaatst naar jouw huidige account/abonnement. Dan kun je daarna dat emailadres zelf verwijderen.


Hi @Jacqueline39, welkom hier. 

Ik zie dat een van mijn collega's snel het adres uit je bericht heeft verwijderd in verband met de privacy, maar niet in jouw besloten profiel heeft opgeslagen. Mijn excuses. Mag ik je vriendelijk verzoeken om je KPN profiel met alle relevante gegevens aan te vullen? 

Begrijp ik het ook goed dat je inmiddels een ander abonnement bij KPN goed buiten het adres om? 

Ik hoor graag van je. 


Hoi,

 

Ik heb de belangrijke dingen ingevuld 😀

Ik heb inderdaad een ander abbonement, waar dit emailadres niet bij hoort. Hier komt alleen maar spam op binnen.

 

Groeten,

Jacqueline 


Ik heb het adres gevonden, ik zie echter dat het niet op je huidige adres staat. Weet je nog op welk oud adres dit e-mailadres stond? Of heb je eventueel een klantnummer? Dit mag ook in je profiel, laat het me weten als je dit hebt gedaan.


Dit mailadres is alleen van dit adres waar ik woon. Hier woon ik al 12 jaar 😉

 


@Jacqueline39 

Misschien staat jouw abonnement op naam van iemand anders met een ander woonadres ?


Duidelijk, ik heb hiervoor een ticket aangemaakt voor mijn collega's. Hou je 06-nummer de komende dagen even bij de hand, ik verwacht dat mijn collega's nog met je zullen bellen. 


Het is gelukt 😀 bedankt voor de hulp