Skip to main content

Mijn moeder had ooit, zonder dat ze het door had, een Facebook account aangemaakt. Daarna zijn we overgestapt naar een ander pakket waardoor ons oude hetnet e-mailadres verloren is gegaan. Uiteindelijk zijn wij overgestapt naar Caiway omdat KPN hier geen glasvezel wilde aanleggen. 

Ons nieuwjaarsvoornemen is om eindelijk dat Facebookaccount te verwijderen. Is het mogelijk om, tijdelijk, het oude hetnet e-mailadres door te sturen naar hotmail of om (tijdelijk) een email only abonnement af te sluiten?

Hallo @it student , als je geen binding hebt met KPN, dus geen klant (meer) bent van KPN zal dat niet (meer) lukken denk ik, ook geen mail-only account.

Het enigste dat zou kunnen, ik denk nu even hardop, dat je iemand binnen je familie of kennissenkring kent die KPN-klant is, die zou je kunnen vragen tijdelijk een HetNet-account (dus geen adres c.q. alias), maar een echt account aan te maken dat je dan even kunt gebruiken om de Facebookzaken af te wikkelen en na afwikkeling het betreffende account meteen weer op te heffen.

Alleen als het om super vertrouwelijke info gaat die je niet kunt/wilt/mag delen, moet je dat natuurlijk niet doen op deze manier, want de persoon in kwestie heeft dan wel jouw tijdelije account onder zijn/haar beheer.

Succes.

 


Goedemiddag @noobping en welkom op het KPN Forum :)

 

Leuk dat je ons via deze weg hebt weten te vinden! Ik zie dat je vraag al is beantwoord door @JanD en ik kan hier verder eigenlijk niks meer aan toevoegen. Hopelijk heb je hier iets aan gehad en weet je wat de opties zijn. Mocht je nog verdere of aanvullende vragen hebben dan horen we dat natuurlijk ook graag!