Skip to main content
Beste Eric/KPN,

ik heb een vergelijkbaar probleem als Julia. Ik heb een kpnmail adres gehad en ben inmiddels geen klant meer bij kpn, maar bij telfort een dochter van jullie. Echter heb ik onder mijn oude e-mailadres nog belangrijke accounts gekoppeld (o.a. Microsoft en Twitter) waarvan ik de wachtwoorden niet meer weet en deze niet kan resetten omdat ze aan mijn oude kpn e-mail zijn gekoppeld.

Ik wil deze accounts die ik met dat oude mailadres hebt aangemaakt graag behouden. In mijn omgeving heb ik iemand gevonden met een actief KPN abonnement, en deze persoon geeft toestemming, om mijn oude adres tijdelijk opnieuw aan te maken onder dat abonnement. Zodat ik het mailaccount via hen kan gebruiken voor wachtwoordresets en het aanpassen van het mailadres naar mijn telfortmail. Daarna kan het kpnmailadres meteen weer verwijderd worden.

Hoe kan ik dit regelen?

Groet, Minke



*afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
Hoi Minke. Welkom op het KPN Forum. Ik begrijp dat je deze oude e-mailadressen tijdelijk wilt activeren. Ik zal voor jou uitzoeken of dat mogelijk is. Je ontvangt zo een privébericht van me Als je me er een reactie op stuurt help ik je verder! Ik hoor graag van je!
Ik wil deze accounts die ik met dat oude mailadres hebt aangemaakt graag behouden. In mijn omgeving heb ik iemand gevonden met een actief KPN abonnement, en deze persoon geeft toestemming, om mijn oude adres tijdelijk opnieuw aan te maken onder dat abonnement.

...

Hoe kan ik dit regelen?


Als jouw oude kpnmail.nl niet in gebruik is door iemand anders en al minstens drie maanden buiten gebruik is dan kan die persoon in jouw omgeving het emailadres zelf toevoegen als nieuw e-mailaccount of als alias aan een bestaand e-mailaccount.

Het aanmaken van een nieuw e-mailaccount bij zijn/haar abonnement gaat via mijnKPN en het toevoegen van een e-mailalias aan een bestaand e-mailaccount gaat via email.kpn.com.

Als die persoon nog geen 5 e-mailaccounts in gebruik heeft dan is dat te prefereren.

Als je jouw oude e-mailadres korter dan drie maanden terug opgezegd hebt dan staat deze nog in quarantaine en kan deze nog niet opnieuw gebruikt worden. In dat geval moet een KPN medewerker eerst het e-mailadres vrijgeven.
@Minke M Ik helaas geen reactie ontvangen op mijn privébericht, dus ik ga er vanuit dat je het misschien via een andere weg geregeld hebt. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je!

me foto en naam komt er bij lol aub verwijderen beroep me op ze vergeetrecht gebruik wel een andere email adres !!


Reageer