Skip to main content

Hallo, mijn zoon heeft een playstation account. Nu wil hij e.e.a. wijzigen maar nu blijkt dat dit account is aangemaakt met mijn oude KPN mailadres (2014) en ja hoor hij is zijn wachtwoord vergeten 😞. Kan ik nog bij mijn oude KPN mail komen ? Graag zie ik uw reactie tegemoet. Met vr. gr. Alex

Inloggen op https://email.kpn.com met je KPN ID. Dan kunt u per mailbox het wachtwoord opnieuw instellen.


Goedemorgen @San_Re_Lex, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Dat is een beetje afhankelijk van één ding: heb je nog internet van KPN en/of een e-mail only abonnement voor dit e-mailadres bij KPN? Dat is namelijk wel nodig, want anders is het e-mailadres niet meer bereikbaar voor jou en ook niet voor mij. Dus heb je nog internet (en/of televisie) van KPN en hangt dit e-mailadres eronder of een e-mail only / extra abonnement voor dit mailadres (en misschien nog wel meer)? Dan kan je het proberen via bovenstaande link van Nick. Kijk ook nog even op onze website, daar staat ook nog wat informatie en nog een optie om in te loggen!

Laat je even weten of het gelukt is?


Je kunt dat oude adres weer toevoegen als alias (of als extra mailbox). Dan kan er weer mail naar toe. Er wordt automatisch @kpnmail.nl ingevuld maar als je gewoon doortypt kan je na typen van @ ook de oude extensies nog gebruiken:wink: .

Mailbox maken via MijnKPN.
Extra aliassen onder mailboxen via email.kpn.com.

Susan schrijft: heb je nog internet van KPN

Dat is natuurlijk wel een dingetje.


Dank voor jullie reacties, probleem inmiddels op een andere manier opgelost,, E-mail (na lang weg) gewijzigd via playstation zelf. Het trucje van PeterG (doortypen na @kpnmail.nl) kenden ze trouwens bij de KPN klantenservice niet, zover waren wij ook. Moet wel zeggen dat ik zeer tevreden ben over de klantenservice van KPN, want de lieftallige dame heeft ook echt alles geprobeerd en nagevraagd.


Reageer